گالان:حمایت فدراسیون موجب موفقیت داوری فوتسال بانوان شده است

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۲:۲۸:۰۳
کد خبر: ۱۳۴۱۰۶۱
رئیس بخش داوران فوتسال فدراسیون جهانی فوتبال و مدرس سمینار دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری و داوران فوتسال خطاب به ناظران داوری بانوان فوتسال گفت: حمایت کمیته داوران و فدراسیون فوتبال به توسعه داوری در فوتسال بانوان کمک بسزایی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پدرو گالان، مدرس اسپانیایی سمینار دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری و داوران فوتسال در مراسم افتتاحیه این دوره گفت: از فدراسیون فوتبال بابت دعوت برای تدریس در این دوره تشکر می کنم و امیدوارم که با مطالبم به بهتر شدن شرایط و پیشرفت شما کمک کنم.

وی ادامه داد: سال گذشته زمانی که فیفا برای جام جهانی جشن گرفت تنها پنج کشور دو نماینده در بخش داوری داشتند که یکی از آنها ایران بود. همچنین برای اولین بار در تاریخ جهان یک خانم قضاوت فینال را بر عهده داشت و ایشان هم از ایران بود. این حضور به چه معنا است؟ آیا اتفاقی است؟ من معتقدم چون به شیوه دقیق و درست کار می کنید این اتفاق رخ داده و نماینده داور بانوان ایران در بزرگترین رویداد و در مرحله فینال قضاوت می کند.

وی در ادامه بیان کرد: حمایت فدراسیون و کمیته داوران و همه افرادی که به توسعه فوتسال کمک می کند باعث شده تا شاهد این حضور موفق در داوری فوتسال خصوصا در بخش بانوان باشیم. این اتفاق های خوشایند رایگان نبوده و باید برای رسیدن به موفقیت کار کرد. باید زمان گذاشت، تلاش کرد و در نهایت به نتیجه دلخواه رسید.

گالان در پایان گفت: تمام تلاشم این است دانش خودم را در اختیارتان بگذارم. هدف ما جام جهانی ۲۰۲۴ خواهد بود و امیدوارم داوران ایرانی در جام جهانی حاضر باشند.من به خاطر شما اینجا هستم و به این حضور افتخار می کنم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز