محمد‌ابراهیم امامی در گفت‌و‌گو با برنا مطرح کرد

موضوع تغییر کاربری پیرترین سالن کشتی تهران واقعیت ندارد

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۱۲۴۹
موضوع تغییر کاربری پیرترین سالن کشتی تهران واقعیت ندارد
سرپرست هیئت کشتی استان تهران شایعه تغییر کاربری پیرترین سالن کشتی تهران را تکذیب کرد.

محمدابراهیم امامی، پس از دریافت حکم سرپرست هیئت کشتی استان تهران در خصوص برنامه‌های خود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: حکمی است از سوی آقای علیرضا دبیر اعطا شده و امیدوارم بتوانم به خوبی در خدمت کشتی تهران باشم.

وی در مورد ساخت و سازهای انجام شده در سالن شهدای هفت تیر تهران اینگونه توضیح داد: در طی دو سال اخیر سالن شهیدابراهیم هادی و شهیدمصطفی صدرزاده به صورت اساسی مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفتند و حالا هم سالن شهدای هفت تیر که برای هیئت کشتی استان تهران است در حال بازسازی است و احتمالا دو ماه دیگر این بازسازی پایان خواهد یافت و این سال در اختیار هیئت تهران قرار خواهد گرفت.

سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به خبر تغییر کاربری این سالن تصریح کرد: تغییر کاربری در کار نیست. این سالن جزو سالن های پیر ایران است. محل تمرین قهرمانان بزرگ کشتی ایران از جمله جهان پهلوان غلامرضا تختی بوده، بنابراین حفظ این سالن برای ما مهم است. سالن شهدای هفت تیر اتفاقا قرار است با کیفیت بهتر و امکانات بیشتر در اختیار کشتی کشور و به ویژه تهران باشد.

امامی درباره احتمال میزبانی سالن شهدای هفت تیر از مسابقات بین المللی پس از پایان بازسازی گفت: این سالن در واقع در اختیار هیئت استان تهران است ولی فدراسیون هر زمان که بخواهد می تواند هر رویداد و انتخابی که دوست دارد را اینجا برگزار کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وظیفه بازسازی این سالن به عهده فدراسیون بوده یا شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی؟ گفت: فدراسیون با قبول پرداخت هزینه تعمیر این سالن در واقع به فکر کشتی ایران است. نگاه فدراسیون صرفا المپیکی است. کشتی تهران هم روزی حرف اول را در این رشته می‌زد ولی حالا شاهد بودیم که از آن روزهای اوج خود فاصله گرفته است. بنابراین فدراسیون کشتی و به ویژه علیرضا دبیر صرفا نگاه حمایتی دارد حالا هم با قبول این کار هدفشان این بوده که به کشتی تهران و کمکی کرده باشند.

امامی در پایان خاطرنشان کرد: دبیر همیشه به فعال بودن هیئت‌ها تاکید دارد و بارها نیز گفته که اگر هیئتی کم کار باشد یک یا الله گفته و دست به تغییر خواهد زد چرا که با کسی تعارف ندارد.

خبرنگار: فریبا جلیل‌ خانی

انتهای پیام//

نظر شما