لیگ ملت‌های والیبال ٢٠٢٢

ایران صفر - بلغارستان ٣/ شاگردان عطایی به بلغارستان هم نه نگفتند

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۵:۱۰
کد خبر: ۱۳۴۲۱۷۷
ایران صفر - بلغارستان ٣/ شاگردان عطایی به بلغارستان هم نه نگفتند
تیم‌ ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت های لیگ ملت ها به مصاف بلغارستان رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی والیبال کشورمان در پنجمین و اولین دیدار خود در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها والیبال، امروز از ساعت ٢١:٣٠ به مصاف تیم ملی بلغارستان رفت. ملی پوشان در چهارمین دیدار خود با نتیجه ٣ بر صفر مغلوب سامورایی ها شدند. تیم ملی والیبال کشورمان هفته دوم لیگ ملت ها را با 2 تغییر آغاز کرد و رضا عابدینی و صابر کاظمی در هفته دوم جای خود را به بردیا سعادت و سینا سرلک دادند.

۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران: محمدطاهر وادی، علی رمضانی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، مهدی جلوه، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، اسماعیل مسافر، امیرحسین اسفندیار، سینا سرلک، بردیا سعادت، یامین اسماعیل نژاد، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن و هدایت تیم ملی والیبال ایران را بهروز عطایی برعهده دارد.

۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال بلغارستان: جورجی سگانوف (کاپیتان)، الکساندر نیکولوف، مارتین آتاناسوف، نیکولای کولف، اسوتوسلاو گوتسف، رادوسلاو پاراپانوف، دنیس کاریاگین، استفان چاوداروف، دوبرومیر دیمیتروف، آسپاروه آسپاروف، ولادیسلاو ایوانف، سوتوسلاو ایوانف، ایلیا پتکوف، مارتین ایوانف و هدایت تیم ملی بلغارستان را نیکولای جلیازکوف برعهده دارد.

ست اول:

ست اول بازی با امتیاز گیری بلغارها آغاز شد و در ادامه بازیکنان ایران با اشتباهات خود در دریافت باعث شدند تا امتیازات یکی پس از دیگری برای بغارها ثبت شود. وقت استراحت فنی ست اول این دیدار با برتری ١٢ بر ٩ بلغارستانی ها همراه شد. بعد از وقت استراحت هم روند خوب امتیاز گیری بلغار ها ادامه داشت تا عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان برای گوش زد کردن به شاگردانش درخواست وقت استراحت کند. بعد از وقت استراحت کمی بازیکنان تیم ملی جمع جور بازی کردند اما در ادامه باز هم اشتباهات بازیکنان ایران امتیاز های بعدی را به بلغارستان رساند تا ست اول این دیدار با نتیجه ٢۵ بر به سود میزبان به پایان برسد.

ست دوم:

ست دوم بازی متفاوت تر از ست اول برگزار شد و 2 تیم امتیاز ها را یکی پس از دیگری بین خود تقسیم کردند. در ادامه بازی هوشیاری ملی پوشان ایران باعث شد تا از حریف خود پیش بیافتند تا استراحت فنی ست دوم با برتری ١٢ بر ١٠ به سود شاگردان عطایی شد تا 2 تیم به نزد مربیان خود بروند. پس از وقت استراحت فنی این بلغارها بودند که به بازی برگشتند تا بازی را به تساوی بکشانند، اما عملکرد خوب ملی پوشان موجب شد تا بار دیگر شاگردان عطایی از میزبان پیش بیافتند. بلغارها باز هم در ادامه از اشتباهات بازیکنان استفاده کردند و بازی را به تساوی کشاندند. هوشیاری بازیکنان ایران اختلاف امتیازی خوب 3 امتیازی را ایجاد کردند تا در آستانه پیروزی قرار بگیرند اما شاگردان نیکولای جلیازکوف این اجازه را به ایرا ندادند و بازی را برای بار سوم مساوی کردند و در ادامه توانستند با برتری 25 بر 23 ست دوم را هم از آن خود کنند.

ست سوم:

ست سوم هم با امتیاز گیری میزبان آغاز شد، اما بازی بین 2 تیم پایاپای پیش رفت و امتیاز ها یک به یک بین یک دیگر تقسیم می‌شد. تا این که باز هم اشتباه بازیکنان ایران باعث شد تا امتیاز های پی در پی برای بلغارستانی ها ثبت شود. استراحت فنی در ست سوم با نتیجه 12 بر 10 به سود شاگردان نیکولای جلیازکوف همراه شد. بعد از وقت استراحت فنی ملی پوشان اختلاف امتیازی را به حداقل رساندند تا بازی با نتیجه 14 بر 13 در جریان باشد. روند بازی به گونه ای دنبال می شود که بغارستانی ها با اختلاف 2 امتیاز پیش باشند این موضوع باعث شد تا سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان درخواست وقت استراحت کند و با بازیکنان خود صحبت کند. بعد از وقت استراحت هم ملی پوشان امتیاز از دست دادند تا نتیجه بازی 20 بر 17 شود. نیکولوف بازیکن 18 ساله بلغارها امشب ستاره بی چون و چرای زمین بود و هرکاری که می‌توانست برای برتری تیمش کرد. در ادامه عملکرد خوب بازیکنان ایران نتیجه بازی را مساوی کرد و همین امر سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان را مجبور کرد تا در خواست وقت استراحت کند. بعد از وقت استراحت بلغارها پیش افتادند تا در آستانه پیروزی قرار بگیرند. در نهایت ست سوم هم با نتیجه 26 بر 24 به سود بلغارستانی ها تمام شد و بر این اساس ملی پوشان در 3 ست متوالی مغلوب بلغارها شدند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز