بیژن طاهری در گفت‌وگو با برنا

ماموریت جدی استقلال از همین امروز آغاز می‌شود/ خوشبینم چون تیم خوبی داریم

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۲۶۰۹
ماموریت جدی استقلال از همین امروز آغاز می‌شود/ خوشبینم چون تیم خوبی داریم
سرپرست سال گذشته تیم فوتبال استقلال تهران گفت: همه می‌خواهند مقابل استقلال خودشان را نشان دهند

بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره استقلال قهرمان فصل گذشته و فصل جدید اظهار داشت: ماموریت استقلال برای فصل جدید از همین امروز آغاز می شود. به هر حال تیمی که قهرمان می‌شود مشکلاتش دوچندان می‌شود. حفظ قهرمانی کاری بسیار سخت است و اصلا شرایط استقلال را آسان نپندارید. تمام تیم‌ها می‌خواهند نتیجه بگیرند و فقط استقلال نیست که قهرمانی دوست دارد. برخی برای قهرمانی می جنگند و برخی برای سهمیه. برخی هم برای سقوط نکردن. همه می‌خواهند مقابل استقلال خودشان را نشان دهند و این مساله کار را برای آبی‌ها سخت می‌کند.

وی در ادامه افزود: جدال قهرمانی مانند یک جنگ است و خدا لطف کرد به استقلال که جام کسب شد. همه عوامل باشگاه در قهرمانی و کسب رکوردهای تاریخی زحمت کشیدند. امیدوارم این موفقیت ها ادامه‌دار باشد و دوباره استقلال افتخار آفرینی کند. فرقی نمی‌کند که این تیم با چه کسی قهرمان شود. ما فرزند این باشگاه هستیم و اگر نیاز باشد به تیم کمک می‌کنیم. دوست دارم استقلال با هر سرمربی موفق باشد.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره واکنش هواداران نسبت به حضور ساپینتو گفت: از واکنش‌های مثبت هواداران بابت حضور سرمربی خارجی روی نیمکت با خبرم. وقتی یک مربی از خارج از ایران می‌آید یعنی حتما تجربیات خوبی دارد. امیدوارم حضور ساپینتو با اتفاقاتی خوب همراه باشد و استقلال خاطراتی خوب برای هوادارانش بسازد و جشن باشکوه استقلال که در خرداد بابت قهرمانی دیدیم نیز دوباره تکرار شود.

تحلیل سرپرست سال قبل استقلال از آینده تیم در فصل پیش رو اینگونه است: پیش‌بینی در این فوتبال سخت است و اصلا کار درستی نیست. همان طور که گفتم همه می‌خواهند مسلح شوند تا در این جنگ به موفقیت برسند و امیدوارم این مبارزه هم به نفع تیم استقلال خاتمه یابد. به آینده بسیار خوشبینم چون تیم بسیار خوبی داریم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز