گزارشی از نشست صبح وزرای ورزش و جوانان کشورهای اسلامی

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۵:۴۲
کد خبر: ۱۳۴۲۷۹۲
گزارشی از نشست صبح وزرای ورزش و جوانان کشورهای اسلامی
سومین نشست شورای دائمی اجلاس وزرای پرسش و جوانان همکاری اسلامی با حضور دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان ایران امروز در باکو پایتخت آذربایجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در سومین نشست، کارگروه منتخب وزرا شامل هفت کشور (ایران، عراق، آذربایجان، ترکیه، سنگال عربستان سعودی و فلسطین) در باکو پایتخت آذربایجان برگزار شد.

در جلسه صبح این نشست وزرا ضمن ابراز همکاری و مساعدتشان با مجمع جوانان سازمان کشورهای اسلامی و همچنین دبیرخانه این سازمان به ایراد سخنرانی پرداختند و همچنین گزارشی از دو سازمان بین‌المللی زیرمجموعه (oıc)، سازمان ورزش کشورهای اسلامی(issf) و سازمان جوانان کشورهای اسلامی(icyf) ارائه شد.

دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان کشورمان در این نشست در خصوص ظرفیتهای مشترک همکاری بین ایران و سایر کشورها (oic) در حوزه جوانان و ورزش به ایراد سخنرانی پرداخت و مقرر شد که وزرا امروز بعد از ظهر بیانیه نهایی نشست و همچنین دستور کارهای نشست جده عربستان را جمع بندی و اعلام کنند.

معرفی اصفهان به عنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی به عنوان کاندیدا در سال 2023 و طرح میزبانی سفرای جوان میراث اسلامی در تهران دو ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران در نشست وزرای کشورهای اسلامی است که این پیشنهادات هم در ادامه نشست به بحث و بررسی گذاشته می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز