زهرا کریمی در گفت‌وگو با برنا

لیگ جهانی کبدی یک فرصت خیلی خوب است/ فدراسیون به فکر بازی‌های ‌تدارکاتی باشد

۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۳۱۱۶
لیگ جهانی کبدی یک فرصت خیلی خوب است/ فدراسیون به فکر بازی‌های ‌تدارکاتی باشد
عضو تیم ‌ملی کبدی بانوان گفت: به فدراسیون پیشنهاد می‌کنم به فکر فراهم آوردن بازی‌های تدارکاتی باشد.

زهرا کریمی، عضو تیم ‌ملی کبدی بانوان ایران، درباره آخرین برنامه‌های فدراسیون در جهت آماده‌سازی تیم‌های ملی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بنده اطلاع دقیقی از برنامه‌های کادر فنی و فدراسیون ندارم اما اخیرا به دلیل لغو بازی های آسیایی هانگژو اردو‌های تیم ‌ملی تعطیل شد ولی شنیده می‌شود فدراسیون در تلاش است مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کند که قطعا در صورت اجرای این برنامه بعد از مدت‌ها شاهد برگزاری‌ مسابقات در رشته کبدی خواهیم بود.

وی با ابراز ناراحتی از تعویق بازی‌های آسیایی ادامه داد: اردوهای تیم‌ ملی از آبان ماه آغاز شده بود ولی متاسفانه به علت لغو بازی ها تمام برنامه‌ریزی‌ها بهم ریخت و فدراسیون هم ناچار شد برای مدتی تمرینات را تعطیل کند. قطعا هیچ یک از ورزشکاران از تعویق این بازی ها خوشحال نشدند و شاید برای رشته کبدی که بعد از جاکارتا فعالیت خیلی زیادی هم نداشت این خبر و این اتفاق تلخ‌تر بود. به هر حال امیدوارم بازی ها در نهایت برگزار شود.

کبدی بانوان

کریمی در ادامه با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور گفت: قطعا برگزاری مسابقات کشوری انگیزه بچه‌ها را بالا می‌برد و علاوه بر آن می‌توان به چشم یک اردوی تدارکاتی هم نگاه کرد اما بیشتر از هر چیز پیشنهادم به فدراسیون این است که شرایطی را فراهم کند تا بتوانیم بازی های تدارکاتی بیشتری را با سایر کشورها داشته باشیم. هدف ما تکرار مدال طلای جاکارتا است اما شرایط از آن زمان تا به امروز خیلی تغییر کرده است.

عضو تیم‌ ملی کبدی زنان در پایان در خصوص مسابقات لیگ جهانی هند توضیح داد: لیگ جهانی هند یک فرصت خیلی خوب برای هر کبدی‌کار است اما متاسفانه کشور هندوستان در بخش بانوان لژیونر نمی‌پذیرد و به همین دلیل نمی‌توانیم در این مسابقات شرکت کنیم اما در بخش آقایان فکر می‌کنم سهمیه خوبی داریم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز