تکواندو قهرمانی آسیا؛ صعود ۲ بانوی تکواندو ایران به دیدار پایانی

۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۸:۲۳
کد خبر: ۱۳۴۳۲۲۳
تکواندو قهرمانی آسیا؛ صعود ۲ بانوی تکواندو ایران به دیدار پایانی
هر دو نماینده تیم تکواندو بانوان ایران با برتری مقابل رقبای خود به مبارزه پایانی راه پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا که در کره جنوبی جریان دارد، هر دو نماینده تیم بانوان ایران با برتری مقابل رقبای خود به مبارزه پایانی راه پیدا کردند.

در مبارزات وزن ۴۹- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده با برتری مقابل همه رقبای خود راهی مبارزه نهایی شد. وی دور نخست «آدلاید» از تیمور شرقی را شکست داد. وی در این دیدار در دو راند متوالی و با نتایج ۱۴ بر یک و ۱۴ بر صفر به پیروزی دست یافت و در ادامه «جونگ کلراتا» از تایلند را دو بر یک از پیش رو برداشت و راهی مبارزه نیمه نهایی شد. راند اول این دیدار را تایلند ۴بر۲ به سود خود خاتمه داد و در ادامه نعمت زاده ۱۰ بر ۱۳ بر یک پیروز شد.

نماینده کشورمان برای رسیدن به مبارزه پایانی «بورا کانگ» از کره جنوبی را پیش رو داشت و با برتری ۲ بر یک در راند شماری راهی مبارزه پایانی شد. وی برای کسب مدال طلا «گیانگ» از چین مبارزه خواهد کرد.

همچنین نسترن ولیزاده در وزن ۶۲- کیلوگرم ابتدا «باک تای خیم» از ویتنام را ۱۱ بر ۵ و ۶ بر ۵ در دو راند متوالی شکست داد و در نیمه نهایی برابر «فروزا سادیکوا» از ازبکستان را در دو راند متوالی از پیش رو برداشت به فینال صعود کرد. وی برای کسب مدال طلا باید با برنده کره جنوبی و تایلند پیکار کند.

این رقابت ها که از روز جمعه سوم با حضور تکواندوکارانی تیرماه در کره جنوبی آغاز شده تا روز دوشنبه هفتم تیرماه ادامه دارد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز