استکی: فدراسیون بخواهد با کمال میل می‌روم

۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۹:۰۸
کد خبر: ۱۳۴۳۲۹۸
استکی: فدراسیون بخواهد با کمال میل می‌روم
علیرضا استکی گفت: فدراسیون بخواهد، با کمال میل می‌روم و مربی بعدی را تشویق می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس درباره مراسم تجلیل از پیشکسوتان بوکس، اظهار کرد: ماسیس را من سال پیش در اردوی ارمنستان شناختم و از معرفت و خاکی بودن او واقعاً کیف کردم. از این تجلیل فدراسیون و کمیته ملی المپیک خوشحالم.  نه صرفا من بلکه جامعه بوکس درخواست تجلیل از او را داشت.

وی درباره مدال جهانی شه بخش، اینگونه توضیح داد: خدا به نام ما یک افتخاری را ثبت کرده و خستگی ۹۰ ساله بوکس الان به بار نشست. این مسئله باعث حاشیه شد و نمی‌دانم دلایل برخی انتقادات چیست، اصلاً می‌گویم کاش این اتفاق رخ نمی‌داد.

استکی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوارم اختلافات و حواشی حل بشود و چه با من یا هر کس دیگری، بوکس موفق باشد و پیش برود. هر زمان هم که نیاز باشد، با کمال میل می‌توانم پستم را به دیگران با دستور فدراسیون واگذار کنم و مربی بعدی را تشویق کنم.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان درخصوص آخرین شرایط اردوهای تیم ملی بیان داشت: اردوهای‌مان در خارج را تعطیل کرده‌ایم و از سه‌شنبه تمرینات‌مان شروع می‌شود. در مسابقات بازی‌های اسلامی نیستیم و آیبا هیچ برنامه‌ای به ما نداده و نمی‌دانیم چه باید بکنیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز