پیام تبریک کاظمی پور پس از تاریخ سازی بانوان تکواندوکار در رقابت‌های قهرمانی آسیا

۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۳:۰۵
کد خبر: ۱۳۴۳۸۸۰
پیام تبریک  کاظمی پور پس از تاریخ سازی بانوان تکواندوکار  در رقابت‌های قهرمانی آسیا
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، شش مدال با ارزش بانوان تکواندوی ایران در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا را نشانی از عزت و توانمندی بانوان ایران نام برد و این افتخار آفرینی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، مریم کاظمی پور موفقیت صد در صدی بانوان تکواندوکار ایران در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزش بانوان در استمرار مسیری که بیانگر عزت و توانمندی آنها و توجه به این قشر در جامعه است، این بار در بیست و پنجمین دوره ی رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا، افتخاراتی را به ارمغان آوردند که دستاوردهای ارزشمندی برای ورزشی ایران اسلامی محسوب می شود.

رقابت شش بانوی تکواندوکار از ایران در رویداد رقابتی قهرمانی آسیا با شش مدال رنگارنگ همراه بود که بیانگر مدال آوری کلیه اعزام شوندگان محسوب می شود و در این بین راهیابی پنج نفر از آنها به فینال که در نهایت به ۳ نشان طلا و ۲ نشان نقره منجر شد، برای اولین بار در تاریخ ورزش کشورمان رخ داد که افتخاری مهم و بسیار امیدوار کننده برای تکواندو است.

برنانه ریزی مسئولان فدراسیپن، تلاش ارزنده قهرمانان، تدبیر مربیان و همراهی خانواده ی ورزشکاران را ارج می نهم ، به تک تک مدال آوران تبریک می گویم و امیدوارم در سایه  الطاف الهی، همچنان بدرخشید و سلامت و سربلند باشید.

مریم کاظمی پور

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز