غزال عجم زمانی در گفت‌وگو با برنا

صلح به تکواندو زنان بازگشته است/ تکرار مدال المپیک ریو با کادر فنی فعلی بعید نیست

۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۴۳۹۱۳
صلح به تکواندو زنان بازگشته است/ تکرار مدال المپیک ریو با کادر فنی فعلی بعید نیست
مربی تکواندو گفت: تکرار مدال المپیک ریو با کادر فنی فعلی بعید نخواهد بود.

غزال عجم زمانی، مربی بین المللی تکواندو، درباره عملکرد تیم ملی زنان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: قبل از هر چیز به تکواندوکاران عزیز و کادر فنی تیم ملی تبریک و خسته نباشید می‌گویم. بعد از مدت ها شاهد کسب نتایج درخشانی در حوزه تکواندو زنان هستیم.

عضو سابق تیم ملی با اشاره به مدال‌های به دست آمده در این رویداد ادامه داد: واقعیت این است که نفرات هیچ تغییری نکردند یعنی تکواندوکاران ما همان نفرات سابق هستند و به نظرم تغییر کادر فنی باعث ایجاد انگیزه شده است. در کنار تیم ملی نیستم اما می‌بینم و می‌شنوم که کادر فنی واقعا پا به پای بچه‌ها تلاش کردند، حرص خوردند، قدم به قدم پیش رفتند و کسب این مدال های خوش رنگ را حالا از همین تیم شاهد هستیم.

عجم زمانی با یادآوری اینکه تکواندو مدتی بود از روزهای اوج فاصله گرفته بود هم گفت: خوشحالم که تکواندو دوباره به روزهای خوب خود برگشته و انگار یک صلحی در حوزه زنان رخ داده که اتفاق خوبی است. نه تنها مینو مداح که جزو بهترین‌هاست، بلکه ندا زارع نیز با توجه به تجربه خوبی که در بخش پایه‌ها دارد قطعا می‌تواند تیم فعلی را در مسابقات پیش رو به موفقیت‌ها بیشتری برسانند.

688

وی در واکنش به این پرسش که آیا کادر فنی فعلی توانایی تکرار مدال برنز المپیک ریو را دارد یا خیر؟ اظهار داشت: با توجه به انگیزه و کارنامه کاری که در کادر فنی فعلی می‌بینم بله؛ خیلی هم بعید به نظر نمی‌رسد.

مربی تکواندو با بیان اینکه تیم ملی مسابقات مهمی را در پیش دارد نیز گفت: بازی های کشورهای اسلامی را در پیش داریم البته هنوز ترکیب اعزامی مشخص نشده است. گویا مجددا قرار است انتخابی برگزار شود که واقعا دوست دارم این اتفاق رخ بدهد. بازی های همبستگی اسلامی شرایط خودش را دارد اما از آنجایی که تیم ملی در قهرمانی آسیا اینطور خوش درخشیده بدون تردید می‌تواند در این رویداد نیز نتایج خوبی را کسب کند.

عجم زمانی خاطرنشان کرد: نکته مهمی که دوست دارم بگویم بحث حضور اسپانسرها در حوزه زنان است. در ادوار گذشته خیلی به این بحث توجه نمی‌شد برخلاف اینکه اسپانسرها دوست دارند در رشته تکواندو آن هم حوزه زنان فعالیت کنند. امیدوارم فدراسیون شرایط را فراهم کند چون در هر صورت حضور اسپانسر می‌تواند از نظر مالی هم به فدراسیون و هم به رشته تکواندو کمک شایانی کند.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز