ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با برنا

یحیی دیگر بهانه‌ای ندارد/ مدیربرنامه‌ها فوتبال ما را به بیراهه کشانده‌اند

۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۳۹۳۸
یحیی دیگر بهانه‌ای ندارد/ مدیربرنامه‌ها فوتبال ما را به بیراهه کشانده‌اند
پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد درویش لیست مورد نظر گل‌محمدی را جذب کرده و یحیی برای قهرمانی پرسپولیس تمام ابزارهای لازم را در اختیار دارد.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به روزهای موفق پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: تا به امروز نفرات خوبی در نقل و انتقالات به پرسپولیس اضافه شده و این اتفاق می تواند امیدواری های همه ما را برای تکرار روزهای خوب پرسپولیس افزایش دهد.

وی در خصوص عملکرد مدیران پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات تاکید کرد: با وجود برخی انتقاداتی که پیش از این به رضا درویش وارد می شد او توانسته است حضور خوب و موفقی را با پرسپولیس در نقل و انتقالات داشته باشد. من با او در تماس هستم و باید بگویم خوشبختانه مدیری فوتبال بلد است و با شناخت خوبی که از فوتبال و فضای نقل و انتقالاتی در لیگ برتر دارد، توانسته حدود 90 تا 95 درصد از نفرات مورد نظر کادر فنی را برای پرسپولیس جذب کند. مدیری مثل درویش می تواند با انتخاب های خوب و شایسته اش برای پرسپولیس آینده خوبی را برای تیم و هواداران رقم بزند.

هافبک سال‌های دور پرسپولیس افزود: پرسپولیس امسال تیم کاملی دارد و با جذب یکی دو مهاجم پازل تیم برای قهرمانی تکمیل می شود و باید گفت گل محمدی از نظر مهره ای تیم کاملی را در اختیار دارد و برای قهرمان نکردن پرسپولیس بهانه ای ندارد.

عربشاهی با گلایه از باز شدن پای دلال‌ها و اینجنت‌های سودجو به فوتبال ایران به ویژه در فصل نقل و انتقالات به خبرنگار برنا گفت: در حال حاضر به جز چند تیم صنعتی، منابع مالی اکثر تیم های لیگ برتری محدود است و خیلی از تیم ها توان پرداخت رقم های نجومی را برای بازیکنان ندارند. در این میان با توجه به این که فاصله فنی و فوتبالی بازیکنان ما در لیگ برتر بسیار کم است، رقم های نجومی که این روزها برای اکثر فوتبالیست ها مطرح می شود ناشی از دلال بازی آقایان مدیربرنامه است که باعث شده اند قیمت بازیکنان بی حساب و کتاب بالا رفته و فوتبال ایران را به بیراهه بکشانند. در این میان باید بگویم متاسفانه دست 90 تا 95 درصد مدیران با این دلال ها در یک کاسه است که این مسئله باعث شده فساد در باشگاه ها و فوتبال ما روز به روز افزایش پیدا کند. وقتی مربیگری در لیگ تبدیل به چرخه ای محدود شده و فلان مربی که فصل قبل 4 تیم را عوض کرده امسال هم مربیگری در لیگ برتر را ادامه می دهد باید به این روابط خاص بین برخی مدیران و دلال ها و مدیر برنامه ها پی برد.

538

پیشکسوت پرسپولیس درباره نیاز تیم در نقل و انتقالات تصریح کرد: پرسپولیس در همه خطوط شرایط خوبی دارد و با حضور دو مهاجم خوب و گلزن تیم تکمیل می شود. پرسپولیس مهاجم گلزن و ششدانگ می خواهد نه مهاجم معمولی. در این بین شنیده ام قرار است منشا به پرسپولیس بازگردد که این انتقال می تواند انتقال خوبی هم باشد.

عربشاهی با اشاره به تغییرات ایجاده شده در کادر فنی گفت: پرسپولیس روی نیمکتش هم به تغییرات نیاز داشت و باید خانه تکانی در این زمینه رخ می داد. حالا سوال من این است چرا امثال بهروز سلطانی نباید به عنوان مربی دروازه بان ها به کادر فنی اضافه شوند؟ او هم تجربه اش را دارد و هم توانش را و هم مدارکش را. پس چرا نباید از داشته های خودمان در راستای تقویت کادر استفاده کنیم.

بازیکن قدیمی پرسپولیس در خصوص اخباری که در مورد خداحافظی و آینده سیدجلال حسینی مطرح می شود هم گفت: سیدجلال همچنان یکی از بهترین مدافعان میانی فوتبال ایران است و سال قبل از همه مدافعان پرسپولیس و لیگ یک سر و گردن بالاتر بود. در مورد خداحافظی اش باید خودش تصمیم بگیرد نه این که تصمیمی در این زمینه به او تحمیل شود. مگر امثال دایی و کریم باقری تا 40 سالگی بازی نکردند؟ در نهایت بازهم تاکید می کنم سیدجلال خودش باید بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرد.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز