تورنمنت آزاد تکواندو کره‌جنوبی

کسب یک مدال نقره و چهار برنز توسط نمایندگان ایران در روز نخست

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۲:۵۹
کد خبر: ۱۳۴۵۰۶۸
کسب یک مدال نقره و چهار برنز توسط نمایندگان ایران در روز نخست
ملی‌پوشان تکواندوی ایران در روز اول تورنمنت آزاد کره‌جنوبی صاحبه یک مدال نقره و چهار برنز شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، تورنمنت آزاد تکواندو کره جنوبی از امروز (چهارشنبه  8 تیر) در شهر «چانچئون» کره‌جنوبی با حضور ملی‌پوشان کشورمان آغاز شد.

در روز اول مسابقات، مهدی حاجی موسایی نماینده وزن 54- کیلوگرم کشورمان در دیدار اول نماینده ژاپن را 2 بر صفر در راند شماری از پیش روی برداشت و در مرحله یک چهارم نهایی برابر کیم از کره جنوبی 2 بر صفر به برتری رسید. حاج موسایی در مرحله نیمه نهایی نیز 2 بر یک در راند شماری باربوسا از فلیپین را شکست داد و به دیدار نهایی رسید.

حاج موسایی در دیدار فینال  مقابل پارک دیگر نماینده کره‌جنوبی مبارزه کرد و با نتیجه 2 بر صفر در راند شماری مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.  میزبان 14-10 در راند اول و 16-15 راند دوم نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید. حاجی موسایی در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2022 نیز به مدال نقره رسیده بود.

در وزن 87+ کیلوگرم، علی نادعلیان در دیدار اول یو از کره جنوبی  را در راند شماری 2 بر صفر شکست داد، اما در مرحله نیمه نهایی برابر لی از کره جنوبی در راند شماری با نتیجه 2 بر صفر دیدار را واگذار کرد و به مدال برنز بسنده کرد. نادعلیان نیز مانند حاجی موسایی در رقابت‌های قهرمانی تکواندو آسیا صاحب گردن‌آویز نقره شده است.

در همین وزن نیز، علی نجفی مقابل امیرعلی اکبری افغانستان در راند شماری 2 بر یک به برتری رسید، اما در مرحله نیمه نهایی به دلیل مصدومیت بازی را به بائه از کره جنوبی واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

مهران برخورداری در دیدار نخست رقابت‌های وزن 80- کیلوگرم با نتیجه 2 بر یک در راند شماری از سد ژانگ از چین گذشت. او در مرحله یک چهارم نهایی حریف آلتانگرل مغولستانی شد و در 2 راند پیاپی حریف خود را شکست داد، اما با شکست 2 بر یک مقابل بوین از کره جنوبی به مدال برنز رسید.

در همین وزن، علی اشکوریان ابتدا  2 بر صفر  سووینی از استرالیا به پیروزی رسید و در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز 2 بر یک رامش حسینی از افغانستان را شکست داد. اشکوریان در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 2 بر یک مقابل تکواندوکاری  از کره‌جنوبی شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

حسین لطفی دیگر  نماینده ایران در وزن 58- کیلوگرم بود که در دیدار اول 2 بر یک مقابل لی چانگ یئونگ از کره جنوبی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز