در گفت‌و‌گو با برنا مطرح شد

رشیدی: استقلال باید علی کریمی را جذب کند/ ساپینتو نیاز به زمان دارد

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۵۱۵۴
رشیدی: استقلال باید علی کریمی را جذب کند/ ساپینتو نیاز به زمان دارد
دروازه‌‌بان پیشین باشگاه استقلال نظرات خود را درباره اوضاع این تیم در فصل پیش رو بیان کرد.

منصور رشیدی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص انتخاب سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: هیچ شناختی از ریکاردو ساپینتو ندارم. از او تنها در رسانه‌ها خوانده‌ام و اینکه در کدام تیم‌ها مربیگری کرده. رزومه او را خوانده‌ام و می‌دانم آنچنان درخشان نبوده اما به هر حال به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده و این تیم از بلاتکلیفی درآمده است.

پیشکسوت آبی‌ها درباره ملیت پرتغالی ساپینتو گفت: فوتبال ایران از دیرباز تمایل زیادی به استخدام مربی از بلوک شرق و کشورهایی چون یوگسلاوی داشته تا انتخاب پرتغالی‌‌ها. آشنایی با ساپینتو ندارم اما مربیان کروات سابقه مربیگری زیادی در ایران دارند. از برانکو که نمونه موفقش بوده گرفته تا اسکوچیچ که حالا روی نیمکت تیم ملی نشسته است. باید اعتراف کرد که بسیاری از این سبک مربیان حتی در حد یک مربی آماتور هم نبوده‌اند. به طور کلی همان‌طور که گفتم نمی‌توانم درباره ساپینتو اظهارنظر قطعی داشته باشم.

وی در ادامه افزود: من به شخصه ترجیح می‌دادم یک مربی ایرانی روی نیمت استقلال بنشیند. به هر حال یک مربی ایرانی در شرایط فعلی می‌توانست به استقلال کمک شایانی کند زیرا هم خلق و خو و فرهنگ ما را می‌شناسد و هم اینکه گزینه‌های مناسبی هم وجود دارد. دقت کنید که کی‌روش هم که آمار موفقی داشت چندین سال در ایران حضور داشت و توانست خود را با شرایط وفق دهد.

46

رشیدی درباره نقل و انتقالات آبی‌ها گفت: هواداران از نقل و انتقالات استقلال ناراضی‌اند زیرا استقلال در چند پست نیاز به جذب بازیکن دارد. آن هم بازیکن شاخص. در دفاع وسط تکلیف این تیم مشخص نیست و اصلا نمی‌دانیم یزدانی و مرادمند بر می‌گردند یا خیر. نیاز به هافبک دفاعی کارکشته در استقلال احساس می‌شود مثل علی کریمی یا امید ابراهیمی. این تیم مهاجم درجه یک تمام کننده هم نیاز دارد.

وی گفت: هر مربی خارجی برای فعالیت و آشنایی بیشتر با شرایط نیاز به زمان دارد. قطعا مربی خارجی در کوتاه مدت جواب ویژه نمی‌دهد. به هر حال اگر آن مربی خارجی مورد اطمینان باشد به او زمان مناسب داده خواهد شد. هواداران تیم استقلال صبر داشته باشند و تحمل کنند. من هم یک هوادارم و امیدوارم طرفداران صبوری کنند تا سرمربی جدید بتواند توانایی‌های خود را نشان دهد.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز