محمدرضا دامغانی در گفت‌وگو با برنا

سعید معروف فعلا جایگزینی ندارد/ تیم ‌ملی را از روی حب و بغض به چالش نکشیم

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۴۵۲۴۵
سعید معروف فعلا جایگزینی ندارد/ تیم ‌ملی را از روی حب و بغض به چالش نکشیم
مربی و کارشناس والیبال گفت: تیم ‌ملی والیبال را از روی حب و بغض به چالش نکشیم.

محمدرضا دامغانی، کارشناس والیبال درباره ارزیابی خود در خصوص عملکرد تیم‌ملی در دو هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: تیم‌ ملی فعلی این دوره به دلیل نداشتن ستاره‌هایی چون سعید معروف و سید محمد موسوی از والیبال 10 سال اخیر فاصله گرفته است. این اتفاق البته خیلی هم غیرمنتظره نبود و کاملا می‌شد از قبل این روزها را پیش‌بینی کرد. قطعا هم خود آقای داورزنی و هم بهروز عطایی به مسائل آگاه بودند. تیم‌ ملی در این دو هفته نوسان زیادی داشت، هفته نخست عملکرد مناسبی نداشتیم مخصوصا مقابل ژاپن که واقعا بد ظاهر شدیم.

وی افزود: مقابل کانادا نمایش خوبی داشتیم اما در عوض نتیجه دور از ذهنی برابر بلغارستان به دست آمد. نمی‌دانم سیاست داورزنی یا عطایی چیست اما آنچه که به شخصه به آن اعتقاد دارم این است که الان به هیچ عنوان زمان مناسبی برای نقد نیست. تجربه نشان داده است هر زمان که تیم ‌ملی در جریان مسابقات بوده، مورد نقد واقع شده بازخورد خوبی نداشته است. باید صبوری کنیم و ببینیم عطایی هفته‌ بعدی چه تصمیماتی را خواهد گرفت. امیدوارم این تصمیمات هرچه که باشد به تیم‌ ملی در این برهه حساس کمک کند.

800

این مربی والیبال با اشاره به اینکه نبود ستاره‌ها واقعا برای تیم‌ ملی چالش برانگیز شده است، گفت: از دست دادن ستاره‌ها برای همه کشورها یک چالش جدی است. همه ما می‌دانستیم یک روزی سعید معروف خواهد رفت، اتفاقا به فکر هم بودیم و کارهایی برای پر کردن جای خالی این ستاره انجام شده است اما هیچ یک سعید معروف نمی شوند، نه فقط در ایران و یا رشته والیبال بلکه در جهان و اکثر رشته‌ها همیشه تک ستاره‌هایی هستند که خلاء آنها به سرعت پر نمی‌شود. شما همین تیم لهستان را ببینید که این تیم هم دیگر ستاره‌ سابقش را ندارد و بعید به نظر می‌رسد که به این سرعت بتواند جای خالی آن را پر کند‌.

دامغانی در پایان خاطرنشان کرد: هفته بسیار سختی را پیش رو داریم و بازی با ایتالیا و لهستان اصلا آسان نخواهد بود. مشکل جدی ما بازیکن‌های مصدوم‌ هستند که نمی‌دانم کادر فنی چه برنامه‌ای برای آنها دارد. فقط باز تاکید می‌کنم فعلا دست نگه داریم و تیم ملی را در این شرایط به چالش نکشیم و از روی حب و بغض نظر ندهیم. 

خبرنگار: فریبا جلیل ‌خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز