فرشید نادری در گفت‌وگو با برنا

شمسایی نیاز به تعریف و تمجید ندارد/ او بزرگ فوتسال قاره و جهان است

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۳۴۵۳۵۵
شمسایی نیاز به تعریف و تمجید ندارد/ او بزرگ فوتسال قاره و جهان است
بازیکن تیم فوتسال سن‌ایچ درباره شرایط تیم خود، عدم استقبال تهرانی‌ها از فوتسال و حضور شمسایی روی نیمکت تیم ملی صحبت کرد.

فرشید نادری، بازیکن تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در حاشیه دیدار دوستانه مقابل مس سونگون اظهار داشت: تمریناتی که از ابتدای فصل داشتیم ما را آماده کرده است. اردوهای متنوعی داشتیم و این اولین بازی سنگین ما بود. در ابتدای بازی تسلط نداشتیم و سپس به هماهنگی بیشتری رسیدیم. روی توپ‌هایی که نباید گل می‌شد گل دریافت کردیم. امیدواریم کم کم به هماهنگی بیشتری برسیم تا در لیگ موفق باشیم.

وی درباره آمادگی خود و تیمش افزود: تمرینات را زود شروع کردیم. قرار بود به شمال هم برویم و در یک تورنمنت شرکت کنیم اما قرعه‌کشی به نحوی پیش رفت که تیم‌هایی که در هفته اول با آن‌ها بازی داشتیم در آن تورنمنت بودند و منتفی شد. تا هفته هشتم که قرار است لیگ برتر متوقف شد برنامه سبک‌تری نسبت به دیگران داریم و انشالله که بتوانیم در فصل موفق باشیم.

نادری درباره عدم استقبال تهرانی‌ها از تیمداری گفت: در حقیقت نماینده تهران هستیم. متاسفانه در چند سال اخیر از تیم‌های تهرانی حمایت نشد. تهران تیم‌های بزرگ زیادی داشته و همچنین بازیکن‌های بزرگی. امیدوارم شاهد تیم‌های تهرانی باشیم که از آن‌ها حمایت می‌شود. از مسئولین واقعا انتظار دارم تیم‌های تهرانی را حمایت کنند. سن‌ایچ هر سال تیم خوبی بسته و هدف‌مان بالای جدول بوده. با مدیریت خوبی که داریم و کادر فنی خوب‌مان تلاش می‌کنیم بین چهار تیم برتر قرار گیریم.

نادری درباره شرایط تیم ملی و حضور وحید شمسایی روی نیمکت گفت: شمسایی نیازی به تعریف و تمجید ندارد. او یزرگ فوتسال ایران و جهان است. باید همه به شمسایی روی نیمکت تیم ملی کمک کنند و تمام ابزارها برای او فراهم کند. مطمئنا تیم خوبی را راهی هر مسابقه‌ خواهد کرد. شمسایی قطعا صلاح تیم ملی را می‌داند و برای موفقیت تیم ملی ایران تلاش می‌کند.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز