محمدرضا زادمهر در گفت‌وگو با برنا

سیدجلال از نوادر فوتبال ایران است/ پرسپولیس با خریدهای جدیدش مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود

۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۵۵۳۱
سیدجلال از نوادر فوتبال ایران است/ پرسپولیس با خریدهای جدیدش مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود
پیشکسوت مطرح باشگاه پرسپولیس تهران گفت: سیدجلال حسینی یکی از نوادر فوتبال ایران است که حتی به اعتقاد من این توانایی را دارد که بازهم به عنوان بازیکن تیم پرسپولیس را همراهی کند.

محمدرضا زادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری  برنا با تمجید از عملکرد باشگاه پرسپولیس در بازار نقل و انتقالاتی تابستانی اظهار داشت: پرسپولیس در نقل و انتقالات فعالیت خوبی داشت و با توجه به مهره هایی که خریده به موفقیت تیم در فصل پیش رو خوشبین هستم و امیدوارم با توجه به این شرایط پرسپولیس بتواند در تمام جام ها مدعی اول و اصلی قهرمانی باشد.

وی در ادامه در خصوص خریدهای جدید پرسپولیس تاکید کرد: ما از بیرون شرایط تیم را می بینیم و نمی توانیم در مورد نیازهای تیم بهتر از کادر فنی صحبت کنیم. پرسپولیس مثل تیم های دیگر برای فصل جدید نیازمند تقویت بود که در این راستا با تشخیص کادر فنی و سرمربی تیم مهره های مدنظر جذب شدند. در این میان نباید از مدیریت خوب باشگاه به سادگی عبور کرد. مدیران پرسپولیس در این مدت شرایط لازم را برای تحقق نیازهای کادر فنی فراهم آوردند که این مسئله جای تقدیر دارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ایجاد تغییرات در کادر فنی سرخ‌ها و اضافه شدن مربیان خارجی به جمع مربیان پرسپولیس هم افزود: نظر شخصی من این است که با توجه به حضور علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان اول تیم ملی، بهتر این بود مربی دروازه بان های پرسپولیس از بین گزینه های داخلی انتخاب شود. به هرحال ما گزینه های خوبی در بین مربیان داخلی داریم که می توانند در این زمینه به پرسپولیس کمک کند. استفاده از مربیان خارجی با توجه به هزینه ها و وضعیت خاص آنها شرایط خاص خود را دارد و می شد مربی داخلی جایگزین مربی خارجی شود. 

502

زادمهر در مورد ادامه حضور پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات به خبرنگار برنا گفت: در این مورد بهترین تصمیم را کادر فنی می گیرد ولی اگر نظر مرا بخواهید باید به این موضوع اشاره کنم که در فاز دفاع، دروازه و همین طور میانه میدان تیم تقویت شده و با حضور برخی نفرات قبلی و خریدهای جدید تکمیل شده ولی این احساس وجود دارد که تیم در فاز تهاجمی نیازمند تقویت است. با جذب حداقل یکی دو مهاجم جدید این مورد هم حل می شود و پرسپولیس می تواند با یک تیم کامل پای به مسابقات فصل آینده اش بگذارد. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور سیدجلال در کسوت جدید برای فصل بعد خاطرنشان کرد: به جرات می توانم بگویم سیدجلال حسینی یکی از نوادر فوتبال ایران است که حتی به اعتقاد من این توانایی را دارد که بازهم به عنوان بازیکن تیم پرسپولیس را همراهی کند. توان فنی و تجربه سیدجلال به گونه ای است که می تواند منشا خیر برای پرسپولیس باشد و اطمینان دارم حسینی در کسوت مربیگری هم می تواند در پرسپولیس موفق باشد. او علاوه بر تیم بزرگسالان می تواند در تیم های پایه هم تجربیاتش را در اختیار نسل جدید پرسپولیس قرار بدهد. 

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز