پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان به مناسبت دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۳:۵۸
کد خبر: ۱۳۴۵۹۵۱
پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان به مناسبت دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان
وزیر ورزش و جوانان در پیامی، دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن سید حمید سجادی پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ثبت دوم جولای در تقویم بین المللی به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان، بیانگر جایگاه بالای کسانی است که قلم زدن در عرصه‌ی ورزش را برای توسعه‌ی ورزش و ایجاد صلح پایدار جهانی انتخاب کرده‌اند.

آنچه مسلم است از المپیک ۱۹۲۴ پاریس که نقش‌آفرینی ورزشی‌نویسان موجب ثبت روزی خاص در تقویم جهانی شد، می‌توان اثرات سازندگی این قشر از اهالی رسانه را در توسعه‌ی ابعاد مختلف ورزش از سلامت و نشاط جوامع بشری تا ترویج ورزش قهرمانی و اعتلای ورزش حرفه‌ای را به وضوح در ادوار مختلف مشاهده کرد.

روز جهانی ورزشی‌نویسان را فرصتی برای یادآوری از تلاش‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ورزشی هموطن می‌دانم که همراهی‌های خود با جامعه‌ی ورزش را با نقد و نظرهای منطقی به منصه‌ی ظهور رساندند و شور و هیجان ورزش را در سطح کشور افزایش دادند و نقش مثبتی از خود به ثبت رساندند.

برخورداری ساختار رسانه‌ای کشور از انجمن خبرنگاران و عکاسان را مثبت ارزیابی می‌کنم و با تقدیر از نقشی که این انجمن در اعتلای شرایط ورزشی‌نویسان داراست، امیدوارم زمینه‌ی موقعیت‌های بهتر را برای رشد و تعالی بیشتر خبرنگاران و عکاسان ورزشی کشور پدید آورند.

روز جهانی ورزشی‌نویسان را به فرهیختگان عرصه رسانه‌های ورزشی، به مدیران مسئول، سردبیران، دبیران، خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی و همه‌ی کسانی که در بستر رسانه در راستای افزایش رونق ورزش کشور، کوشش صادقانه‌ای دارند،

تبریک می‌گویم و به همت والای آن‌ها درود می‌فرستم.

سید حمید سجادی»

انتهای پیام//

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز