مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با برنا

یحیی و همکارانش گرگ بالان دیده‌اند/ مشکل فصل قبل برای پرسپولیس تکرار نمی‌شود

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۶۶۹۳
یحیی و همکارانش گرگ بالان دیده‌اند/ مشکل فصل قبل برای پرسپولیس تکرار نمی‌شود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در اولین روز از دور جدید تمرین سرخ‌پوشان در محل تمرین تیم گل‌محمدی حاضر شد از شرایط پرسپولیس ابراز خرسندی کرد.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضورش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در روز اول استارت سرخ‌ها برای فصل جدید اظهار داشت: به دعوت از رضا درویش این افتخار را داشتم کنار بزرگانی مثل علی پروین، محمود خوردبین، ضیا عربشاهی، محمد مایلی کهن و... در اولین جلسه تمرینی پرسپولیس حاضر و ضمن تجدید دیدار با پیشکسوتان ارزشمند باشگاه، تمرین اول پرسپولیس را تماشا کنم.

وی درباره وضعیت پرسپولیس در گام اول تمرینات تاکید کرد: خدا را شکر در روز اول شور و نشاط خوبی در تمرین حکم فرما بود و شادابی در چهره تک تک بچه ها موج می زد و مشخص بود بازیکنان تیم مصمم هستند فصل خوبی را برای پرسپولیس و هوادارانش رقم بزنند.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره حضور نفرات جدید در کنار نیروهای قدیمی‌تر افزود: به نظرم پرسپولیس برخلاف فصل قبل که نتوانست خریدهای کاملی را داشته باشد در این فصل شروع و حضور خوبی در بازار نقل و انتقالات داشت و مهره های خوبی را به خدمت گرفت. یکی از مسائلی که در فصل قبل مانع موفقیت و قهرمانی پرسپولیس شد نیمکت تیم بود. در آن دوران تیم چندان قوی و قدرتمند نبود و همین موضوع باعث شد که در برهه ای از فصل دست کادر فنی در پوست گردو بماند اما خوشبختانه پرسپولیس با نیروهای جدیدی که به خدمت گرفته آینده خوبی را متصور می شوم و مشکلات فصل قبل برای تیم تکرار نخواهد شد.

کرمانی با تاکید بر اینکه تیم پرمهره و با تجربه نمی‌تواند تهدیدی برای پرسپولیس باشد، بلکه فرصت طلایی محسوب می‌شود به خبرنگار برنا گفت: باتجربه تر شدن و پرمهره تر شدن پرسپولیس نه تنها تهدیدی برای تیم نیست بلکه می تواند فرصت مغتنمی برای ما باشد. حضور بازیکنان باتجربه می تواند رقابت برای حضور در ترکیب تیم را بالا برده و در نهایت به بالابردن توان فنی تیم منجر شود. پرسپولیس تیم معمولی نیست که با مهره های معمولی بسته شود. در این مورد ذکر این موضوع را لازم می دانم که یحیی و همکارانش در کادر فنی مربیان با تجربه ای هستند و از عهده مدیریت تیم پرمهره بر می آیند. در یک کلام کادر فنی پرسپولیس گرگ بالان دیده اند و به خوبی از عهده مدیریت فنی و غیر فنی تیم بر می آیند.

504

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس در مورد نیاز تیم برای کامل‌تر شدن تاکید کرد: خدا را شکر تیم در قسمت های مختلف مهره های خوبی را به خدمت گرفته و با حضور یکی دو مهاجم تیم تکمیل می شود. اتفاقا در این زمینه صحبتی با رضا درویش داشتم و مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که رایزنی در مورد این موضوع ادامه دارد و باشگاه  تقویت تیم در خط حمله را با جدیت ویژه ای دنبال می کند.

پیشکسوت پرسپولیس در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره خداحافظی سیدجلال حسینی از دنیای بازی در مستطیل سبز اظهار داشت: اگر نظر شخصی ام را بخواهید باید بگویم به اعتقاد من سیدجلال می توانست حداقل یک فصل دیگر را هم به فوتبالش ادامه دهد اما در هر صورت خودش این تصمیم را گرفت که تصمیم به جا و قشنگی بود. ممکن بود او یک فصل دیگر هم بازی می کرد و به او فرصت چندانی نمی رسید و  این موضوع برای حسینی خوب نبود. به هر حال کارنامه سید مشخص است و باید اتفاقی رخ می داد که شان او در پرسپولیس حفظ می شد. در حال حاضر حضور او در کادر فنی تصمیم خوبی بود تا بدین ترتیب از تجربه و قدرت مدیریت او در پستی جدید استفاده شود. حسینی سال ها کاپیتان و لیدر پرسپولیس بوده و اطمینان دارم سیدجلال در مربیگری در این تیم هم موفق خواهد شد.

وی در پایان گفت: علاوه بر تجربه فنی همه پرسپولیسی ها حسینی را دوست دارند و به سید احترام می گذارند و این موضوع می تواند در عرصه مربیگری هم مثل دوران بازی اش به او کمک کند.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز