میلاد عبادی پور: به برد و باخت فکر نمی‌کنیم

۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۲۱:۴۷:۱۸
کد خبر: ۱۳۴۷۱۸۲
میلاد عبادی پور: به برد و باخت فکر نمی‌کنیم
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که عملکرد خوب در مسابقات پیش رو اولویت ملی‌پوشان کشورمان است، گفت: به برد و باخت فکر نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، میلاد عبادی‌پور کاپیتان‌ تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز هفته سوم لیگ ملت‌ها اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم بهتر است. همه بازی‌ها از اول به‌ویژه برای تیم جوان ایران سخت بوده است اما تجربه خیلی خوبی برای بازیکنان بود.

کاپیتان تیم ملی والیبال با اشاره به این‌که تیم ایران می‌خواهد در هفته سوم با تمام توان بازی کند، گفت: آمده‌ایم صد درصد توان‌خود را بگذاریم. من قبلا چندباری این حرف را زده ام و حالا هم می‌گویم که اصلا به برد و باخت فکر نمی‌کنیم و قطعا برای برد جلو می‌رویم . اما فکر کردن به آن اولویت اول بازیکنان نیست. اولویت اول خوب بازی کردن است.

وی افزود: چهار بازی که در گدانسک داریم سخت است. نمی دانم بگویم متاسفانه یا خوشبختانه، اما متاسفانه فکر نکنم که دیگر شانس بازی مقابل تیم‌های بزرگ این هفته در این شرایط را داشته باشیم، پس این موضوع یک پوئن مثبت برای تیم ایران است. بازی‌های سختی داریم اما تیم ایران هم جوان، با انگیزه و پر قدرت تا اینجا ظاهر شده است.

عبادی‌پور ادامه داد: درست است یکسری جاها که باید بازی را به نفع خودمان تمام می‌کردیم، این اتفاق نیفتاد. اما تیم ایران تا الان نشان داده که اگر صد درصد توان خود را بگذارد، یقه همه تیم ها می گیرد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نتیجه بازی با لهستان را پیش بینی نکرد و گفت: من بازی فردا شب را پیش بینی نمی کنم، گفتم و باز هم می گویم اصلا به برد و باخت فکر نمی‌کنیم. قطعا اگر خوب بازی کنیم، پیروز می‌شویم. البته جلوی برزیل خیلی خوب بازی کردیم، درست است سه بر صفر باختیم اما در دو ست شانس خیلی زیادی برای برد مقابل برزیل پر افتخار داشتیم. اول مردم ایران و بعد هم مردم دنیا انتظار بازی خیلی خوب و ‌زیبا را دارند، تا اینکه به برد و باخت آن کار داشته باشند. این هدف و اولویت ماست پس فقط به خوب بازی کردن فکر می‌کنیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه فردا شب (سه‌شنبه 14 تیر) در اولین مسابقه هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان میزبان می‌رود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز