مسعود واحدی: دنبال قهرمانی در آسیا نبودیم

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۱:۴۹:۱۵
کد خبر: ۱۳۴۷۹۱۶
مسعود واحدی: دنبال قهرمانی در آسیا نبودیم
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان گفت: تجربه‌ای که بچه‌ها از این مسابقات به دست آوردند می تواند به موفقیت‌های بیشترشان در رده‌های بالاتر کمک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، مسعود واحدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان پس از نایب قهرمانی تیم ایران در آسیا گفت: با دو اردوی کوتاه مدت 10 و 5 روزه به مسابقات اعزام شدیم و اهداف فدراسیون را در این مسابقات عملی کردیم و اجازه وزن کم کردن به بچه‌ها ندادیم.

واحدی اظهار داشت: بچه‌ها نتایج مطلوبی گرفتند و انتظارات ما را برآورده کردند، امیدواریم که این بچه‌ها بتوانند با توجه به تجربه‌ای که در این مسابقات به دست آوردند، در رده‌های بالاتر بتوانند برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در ادامه با اشاره به سطح کیفی مسابقات، خاطر نشان کرد: رقابت‌ها در سطح کیفی نسبتا خوبی برگزار شد، تیم های هند، ژاپن، قزافستان و قرقیزستان با ترکیب خوبی در مسابقات شرکت کردند و بچه‌ها محک خوبی در این مسابقات خوردند.

وی افزود: به نتیجه‌ای که می خواستیم در مسابقات بحرین رسیدیم، دنبال قهرمانی نبودیم اما از قهرمانی هم خوشحال می شدیم و با وجود امتیاز برابر با هند، تنها به دلیل تعداد مدال طلای کمتر، نایب قهرمان شدیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز