سجادی: پرچم جامعه ورزش در زمینه شهادت بالاست

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۶:۳۵
کد خبر: ۱۳۴۸۰۳۸
سجادی: پرچم جامعه ورزش در زمینه شهادت بالاست
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در ورزشگاه انقلاب با اشاره به برکات این مراسم اظهار داشت: بیش از 5 هزار شهید ورزشکار و 135 شهید ورزشکار مدافع حرم در کشور داریم و خوشحالم که جامعه ورزش در این زمینه پرچمش بالاست و الحمدلله جامعه ورزش همیشه در همه عرصه‌ها در صحنه بوده و ما هم در این راه انجام وظیفه و ادای دین می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید حمید سجادی در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در ورزشگاه انقلاب گفت: از رسانه ملی که همیشه در کنار ورزش کشور در همه عرصه ها چه در میادین افتخار آفرینی و چه میادین حماسه آفرینی، فرهنگی، ارزشی و انقلابی بوده است تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: حرکت امروز یک انجام وظیفه و کوچکترین کاری است که برای این عزیزان می‌توانیم انجام دهیم و امیدوارم با اعمال و رفتار و اعتقادمان و با عدالت محوری و کارهای انقلابی بتوانیم ادای دینی به این عزیزان داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که شهدا امنیت، صلح و صفا و برکت را برای ما گذاشتند، اظهار داشت: نعمت حضور در خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را شکر می گوییم و به برکت وجود رهبر معظم انقلاب، بزرگان و همه آن‌هایی که عاشق این مملکت هستند خدا را شکر می‌گوییم که در این مملکت هستیم و خدمت می کنیم.

وی با اشاره به جان‌فشانی‌های شهدای گرانقدر کشور ادامه داد: شهدا برای ما ردپای خوبی گذاشتند و امروز این کوچکترین کاری بود که انجام دادیم و امیدوارم با قدوم و حضور مبارکشان و این که آرامگاه ابدیشان نصیب جامعه ورزش شده و ما میزبانشان هستیم تا عمر و نفس داریم بتوانیم از این گنجینه امانتداری کنیم و به شایستگی یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم و به نسل امروز و آینده سازان فردا یاداوری کنیم که اگر امروز می توانید به راحتی ورزش کنید مدیون چه افرادی هستید و اگر این پرچم بالا می رود چه خون هایی بپای آن ریخته شده است.

دکتر سجادی تقارن این مراسم با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) را گرامی داشت و افزود: متعاقب این مراسم در روز شنبه به استقبال دعای عرفه می رویم و از خداوند متعال در این دعا می خواهیم که آن معرفت اصلی و الهی که قرار بوده به آن برسیم به ما اعطا کند.

وزیر ورزش و جوانان بار دیگر با اشاره به برکات این مراسم اظهار داشت: این راه ادامه خواهد داشت و ان شاالله خیر و برکت آن به جامعه ورزش برسد و شک ندارم اوضاع ورزش بهتر از این خواهد شد و اثر فرهنگی و اخلاقی و اجتماعی خودش را حتما در جامعه ورزش نشان خواهد داد.

وی با اشاره به وجود مزار یک شهید گمنام در خانه کشتی، اظهار داشت: با بسیاری از قهرمانان جهان و المپیک در خانه کشتی صحبت کردم و همه آن‌ها به برکاتی که پای مزار این شهید گمنام گرفتند اذعان داشتند.

دکتر سجادی با بیان این که بیش از 5 هزار شهید ورزشکار و 135 شهید ورزشکار مدافع حرم در کشور داریم، گفت: خوشحالم که جامعه ورزش در این زمینه پرچمش بالاست و الحمدلله جامعه ورزش همیشه در همه عرصه ها در صحنه بوده و ماهم در این راه انجام وظیفه و ادای دین می کنیم. این راه ادامه دارد و ان شاالله در برخی دیگر از اماکن ورزشی مثل استادیوم آزادی و مجموعه ورزشی شیرودی هم میزبان شهدای گرانقدر خواهیم بود

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز