اختصاصی برنا

پپه لوسادا: روزهای موفقی را برای سرخ‌پوشان پیش‌بینی می‌کنم/ ولسلی ننکا: پرسپولیس دروازه‌بان‌های خوبی دارد

۱۴۰۱/۰۴/۱۶ - ۰۹:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۴۸۱۱۹
پپه لوسادا: روزهای موفقی را برای سرخ‌پوشان پیش‌بینی می‌کنم/ ولسلی ننکا: پرسپولیس دروازه‌بان‌های خوبی دارد
پپه لوسادا مربی بدنساز جدید پرسپولیس و ولسلی ننکا مربی دروازه‌بان‌های جدید سرخ‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا به سوالات پاسخ داد.

پپه لوسادا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: قراردادم را به مدت یک فصل با تیم امضا کرده ام و تلاش می کنم روزهای خوبی را در این باشگاه سپری کنم.

مربی اسپانیایی پرسپولیس در ادامه در خصوص حضورش در این تیم تصریح کرد: پیشنهادی که از سوی مسئولان این باشگاه به من رسید، پیشنهاد خوبی بود و با توجه به شناختی که از این تیم داشتم به بررسی بیشتر در این خصوص پرداختم و در نهایت به این جمع بندی رسیدم که کارم را در فوتبال ایران در پرسپولیس ادامه بدهم.

وی در پایان گفت: باعث افتخارم است بتوانم تجربیاتم را در اختیار پرسپولیس قرار دهم و امیدوارم فصل خوب و موفقی را در این تیم داشته باشم.

ولسلی ننکا: انتخاب پرسپولیس چالش خوبی بود 

ولسلی ننکا، مربی گلرهای پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص حضورش در کادر فنی سرخ‌ها اظهار داشت: وقتی این پیشنهاد رسید آن را بررسی کردم و در نهایت به این جمع بندی رسیدم که حضور در پرسپولیس چالش خوبی است و پیشنهاد را پذیرفتم.

وی در ادامه در مورد امضای قراردادش با پرسپولیس تصریح کرد: قراردادم با پرسپولیس یک فصل است و باعث افتخارم است که در نهایت در این تیم حضور پیدا کردم.

ننکا در خصوص شناختش از دروازه‌بان‌های پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس دروازه بان های خوبی دارد. علیرضا بیرانوند دروازه بان خوبی است و او را می شناسم. امیدوارم در این فصل بتوانیم روزها و شرایط خوبی را در کنار هم داشته باشیم.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز