زایتسف: ایران تیم جوان و با شخصیتی دارد

۱۴۰۱/۰۴/۱۶ - ۲۰:۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۳۴۸۵۲۳
زایتسف: ایران تیم جوان و با شخصیتی دارد
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: ایران تیم بسیار جوانی دارد و انرژی، قدرت و شخصیت خوبی از خود به نمایش می‌گذارد. این موضوع برایمان بسیار ارزشمند بود که مقابل چنین تیمی به میدان برویم.

به گزارش خبرگزاری برنا،  ایوان زایتسف پس از بازی برابر تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: بسیار خوشحالم از این‌که هر بار که بازی می‌کنیم برای پیروزی و ارائه بهترین عملکرد به میدان می‌رویم.

وی افزود: مسابقه برابر ایران برای من اهمیت خاصی داشت زیرا پس از جراحی به تازگی به تیم ملی بازگشته‌ام. این اولین بازی من پس از رقابت‌های المپیک است. هر بار که این پیراهن را به تن می‌کنم حس بسیار خوبی دارم. این پیراهن مثل پوست دوم من است و احساس بسیار خوبی به من می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ایران بسیار خوب والیبال بازی می‌کنند. آن‌ها دو روز پیش بازی بزرگی را مقابل لهستان با پیروزی پشت سر گذاشتند. ایران تیم بسیار جوانی دارد و انرژی، قدرت و شخصیت خوبی از خود به نمایش می‌گذارد. این موضوع برای ما بسیار ارزشمند بود که مقابل چنین تیمی به میدان برویم.

تیم‌های ایران و ایتالیا در سومین روز هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در شهر گدانسک به مصاف یکدیگر رفتند و مردان والیبال ایران سه بر یک نتیجه را به ایتالیا واگذار کرد.

مردان والیبال ایران ساعت 19 و 30 دقیقه روز جمعه 17 تیرماه در یازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف اسلوونی می‌روند.

انتهای پیام//

نظر شما