عبادی‌پور: همه توانمان را برای مسابقات می‌گذاریم اما امکان پیروزی در تمامی بازی‌ها نیست

۱۴۰۱/۰۴/۱۶ - ۲۰:۵۸:۱۹
کد خبر: ۱۳۴۸۵۲۷
عبادی‌پور: همه توانمان را برای مسابقات می‌گذاریم اما امکان پیروزی در تمامی بازی‌ها نیست
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران مسابقه با ایتالیا را برای دو تیم به‌ویژه ایران سنگین دانست و گفت: همه توانمان را برای مسابقات می‌گذاریم، اما امکان پیروزی در تمامی بازی‌ها نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا، میلاد عبادی‌پور بعد از شکست سه بر یک ایران مقابل ایتالیا، گفت: ایتالیایی‌ها با توجه به اینکه از شرایط تیم ایران خبر داشتند و بازی با لهستان را دیده بودند، با همه توان بازی کردند. البته ما هم خوب بازی کردیم، حتی بهتر از بازی با لهستان، اما با بهترین تیم دنیا بازی کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ایرانی همه توان خود را در مسابقات می گذارند اما روش بازی گاهی به سیستم تیم حریف می‌خورد، همانند مسابقه با لهستان، بنابراین یا برنده می‌شویم یا با نتیجه خیلی نزدیک نتیجه مسابقه را واگذار می‌کنیم. ایتالیا در دریافت و توپ‌های برگشتی خیلی عالی کار کرد و سیستمی متفاوت از تیم ایران داشت. من این برد را به این تیم تبریک می‌گویم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران افزود: تیم ایتالیا از اول تورنمنت آمادگی‌اش را حفظ کرد و بازی‌های عالی انجام داد به همین دلیل تیم اول یا دوم جدول است، اگر شرایط خوبی نداشت قطعا پایین‌تر از همه تیم‌ها بود. درست است که عملکرد بهتری نسبت به مسابقه با لهستان داشتیم و صد درصد برای برد به زمین رفته بودیم، اما قرار نیست در همه دیدارها برنده شویم.

عبادی‌پور اضافه کرد: من بعد از بازی با چین این حرف را زدم و حالا هم پای حرفم می ایستم که تیم ایران برای تجربه اندوزی به لیگ ملت‌ها آمده است.

کاپیتان تیم ملی والیبال باخت مقابل ایتالیا را دلیل ضعف ملی‌پوشان ندانست و افزود: واگذاری نتیجه یک مسابقه دلیل بر ضعف فنی تیم نیست. امروز عملکرد بهتری از دیدار با لهستان داشتیم، اما شرایط تیم‌ها یکسان نیست.

وی بازی فردا مقابل اسلوونی را سخت‌تر از دیدار با ایتالیا دانست و گفت: مسابقه با اسلوونی هم یکی از سخت‌ترین بازی‌های تیم ایران است، چرا که چند بازیکن اسلوونی در هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌ها استراحت داشتند و مربی اسلوونی با نزدیکی به مرحله نهایی و قهرمانی جهان تصمیم به استفاده از این بازیکنان گرفت، این موضوع کار تیم ایران را سخت‌تر می کند، ولی در همه بازی‌ها تلاش کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام//

نظر شما