ناصر صادقی در گفت‌وگو با برنا

کادر فنی پرسپولیس ضعیف نبود/ کار یحیی دشوارتر از قبل شده است

۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۳۴۸۷۱۹
کادر فنی پرسپولیس ضعیف نبود/ کار یحیی دشوارتر از قبل شده است
مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی در این فصل کار دشوارتری نسبت به قبل دارد.

ناصر صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت تیم‌های قدیمی در فوتبال ایران اظهار داشت: متاسفانه تیم هایی مثل راه آهن، پاس، بانک ملی و... که در سال های نه چندان دور دانشگاه های فوتبالی ایران بودند همگی از بین رفته اند و فقط یک نام از آنها باقی مانده است.

وی در ادامه افزود: از زمانی که پای پول و برخی مدارس فوتبال غیرحرفه ای و غیراستاندارد به میان آمد، این باشگاه ها کم کم از چرخه فوتبال ایران خارج شدند و بعضا به طور کامل فراموش شدند.

صادقی که در کارنامه فوتبالی‌اش حضور در تیم‌های راه‌آهن، پاس و... دیده می‌شود، در مورد همکاری‌اش با مصطفی دنیزلی در پرسپولیس گفت: در آن دوران مربی پرسپولیس بودم و به عنوان دستیار اول دنیزلی در این تیم فعالیت داشتم، در صورتی که خیلی ها فکر می کنند من مترجم او بودم.

102

وی درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس تاکید کرد: اگر پرسپولیس دوره قبل قهرمان لیگ برتر نشد، کادر فنی اش مقصر نبود. این تیم قهرمان 5 دوره متوالی لیگ برتر بود و همین موضوع انگیزه همه حریفان برای بازی مقابل پرسپولیس را صدچندان کرده بود. به هرحال اگر پرسپولیس فصل قبل تقویت شده بود بازهم می توانست قهرمان شود. این تیم در برخی بازی ها با کمبود بازیکن روبرو بود و دست کادر فنی خیلی بسته شده بود وگرنه نه یحیی گل محمدی مشکل داشت و نه حمید مطهری و داود فنایی مربیان ضعیفی نبودند.

صادقی در ادامه گفت: پرسپولیس فصل مهمی را پیش روی دارد و امیدوارم این تیم بتواند به روند خوب قبلی اش بازگردد. یحیی در این فصل کار دشوارتری نسبت به قبل دارد و امیدوارم این مسیر سخت در نهایت منجر به قهرمانی پرسپولیس شود.

پیشکسوت فوتبال که تجربیات ویژه‌ای در فوتبال ترکیه دارد با اشاره به حضور تیم‌های ایرانی در این کشور به منظور برگزاری اردوهای پیش فصل گفت: برگزاری اردو برای تیم های ایرانی در ترکیه کار راحتی نیست که چند سالی است متاسفانه یکسری افراد با ناآگاهی و اعتماد به فصای مجازی و اینترنت اصرار به اعزام تیم های خود به این کشور دارند و بعضا با مشکلاتی روبرو می شوند. باید به این موضوع تاکید کنم که در کشور خودمان بهترین مناطق را برای برگزاری اردو داریم ولی متاسفانه با محدودیت امکانات روبرو هستیم و امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام// 

نظر شما