جلوه: مردم کشورمان لایق بهترین‌ها هستند/ خدا را شکر که شرمنده نشدیم

۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۰۷:۴۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۹۲۱۹
جلوه: مردم کشورمان لایق بهترین‌ها هستند/ خدا را شکر که شرمنده نشدیم
بازیکن تیم ملی والیبال پس از صعود ایران به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها با بیان این‌که مردم لایق بهترین‌ها هستند، گفت: قشنگ‌ترین اتفاق قرار است از حالا به بعد رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهدی جلوه بعد از پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل صربستان و صعود تیم ایران به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها، گفت: قشنگ‌ترین اتفاق قرار است از حالا به بعد رقم بخورد. این پیروزی مبارک همه باشد. خدا را شکر می‌کنم که شرمنده مردم نشدیم و جواب اعتمادی که به تیم ملی شد را خوب دادیم.

وی با ابراز خرسندی از نتیجه به دست آمده برای تیم ملی والیبال عنوان کرد: خدا را شکر که این اتفاق خوب برای ایران افتاد چرا که مردم کشورمان لیاقت بهترین‌ها را دارند. امیدواریم توانسته باشیم لحظه‌ای خنده روی لب‌های مردم بیاوریم.

این بازیکن در ادامه افزود: تیم صربستان بازی را خیلی خوب شروع کرد و به تیم ایران فشار آورد. بازیکنان ایران را آنالیز کرده بودند اما با هوشمندی وادی و تغییر تاکتیک از سوی سرمربی، همه سیستم بازی آنها بهم ریخت و سریلند از میدان بیرون آمدیم.

جلوه درباره دور نهایی لیگ ملت ها در ایتالیا توضیح داد: قرار نیست در ایتالیا اتفاقاتی فراتر از اینجا رقم بخورد، حالا با خودباوری بازیکنان تمام اتفاقات خوب را فراموش می‌کنیم و به ایتالیا می‌رویم تا با همه توان اتفاقات قشنگ‌تری را برای خودمان و مردم کشورمان رقم بزنیم.

دور نهایی لیگ ملت‌ها از 29 تیرماه به میزبانی ایتالیا و با حضور 8 تیم برتر این رقابت‌ها  آغاز می‌شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز