میلاد فراهانی در گفت‌وگو با برنا

تجربه کار با الهامی را دارم/ به گذشته فکر نمی‌کنم

۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۵۰۹۵۰
تجربه کار با الهامی را دارم/ به گذشته فکر نمی‌کنم
دروازه‌بان جدید هوادار ابراز امیدواری کرد این تیم در فصل پیش رو شرایط ایده‌آلی را داشته باشد.

میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره وضعیتش در تیم جدید اعلام کرد: حضور در تیم فوتبال هوادار تجربه جدیدی است که برای فصل آینده دارم. من در گذشته شاگرد ساکت الهامی بوده ام و دوباره این اتفاق برای رقم می خورد و امیدوارم بتوانم شرایط خوبی را در تیم هوادار داشته باشم.

وی در مورد وضعیت لیگ برتر تاکید کرد: لیگ برتر سال به سال سخت تر و حرفه ای تر می شود. هر سال شرایط تیم ها بهتر می شود و این مسئله رقابت را سخت تر می کند. امیدوارم امسال هم بتوانیم شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در لیگ برتر کشور باشیم و فوتبال مان در زمینه باشگاهی بیش از گذشته پیشرفت کند.

دروازه‌بان فصل قبل شهرخودرو با اشاره به وضعیت خود در فصل قبل گفت: فصل پیش شرایط خوبی نداشتم و اختلافاتی که در باشگاه داشتم باعث شد 6 هفته از تیم دور باشم. پس از آن 4-5 بازی بازگشتم اما دوباره اتفاقاتی رقم خورد که نتوانستم این تیم را همراهی کنم. در حال حاضر به گذشته فکر نمی‌کنم و تلاشم این است که روزهای خوبی را برای آینده رقم بزنم.

فراهانی در پایان تصریح کرد: هوادار مجموعه خیلی خوبی دارد و تلاش ما این است که نتایج خوبی را رقم زده و برای موفقیت این تیم تلاش کنیم. 

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام// 

نظر شما