اسماعیل‌نژاد: انگیزه بسیار بالایی برای ادامه مسابقات داریم

۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۱۵۵۳
اسماعیل‌نژاد: انگیزه بسیار بالایی برای ادامه مسابقات داریم
پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران با اشاره به تمرینات بسیار خوب تیم ملی در چند روز اخیر گفت: ملی‌پوشان انگیزه بسیار بالایی برای حضور شایسته در مرحله نهایی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2022 از روز چهارشنبه 29 تیرماه در شهر بولونیا ایتالیا آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال ایران ساعت 23 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه 30 تیرماه در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف لهستان می‌رود.

امین اسماعیل‌نژاد درباره وضعیت تیم ملی بعد از پایان مرحله مقدماتی گفت: بعد از پایان چهار بازی هفته سوم مرحله مقدماتی در لهستان ماندیم و تا کنون چندین جلسه تمرین بدنسازی و توپی خوب برگزار کردیم تا آماده مرحله نهایی این رقابت‌ها شویم.

وی ادامه داد: خدا را شکر بعد از نتایج به دست آمده در مرحله مقدماتی بازیکنان تیم ملی انگیزه خوبی برای ادامه مسابقات دارند و با تمام توان در مرحله نهایی به میدان می‌رویم تا انشاالله دل همه مردم را شاد کنیم.

اسماعیل‌نژاد درباره عملکردش در مرحله مقدماتی و قرار گرفتن در رتبه دوم امتیازآورترین بازیکن لیگ ملت‌ها با 231 امتیاز شامل 169 حمله، 11 دفاع و 13 امتیاز سرویس، گفت: هر کسی که پیراهن تیم ملی را می‌پوشد تلاش می‌کند بهترین عملکرد خود را داشته باشد تا پرچم ایران را بالا ببرد و من هم از این قائده مستثنی نیستم.

پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران درباره موضوع سربازی‌اش که جدیدا در فضای مجازی بازخورد زیادی پیدا کرده است، گفت: وافعا دوستان و علاقمندان به والیبال به من لطف داشتند. من سرباز وطن هستم و یک سال از سربازی‌ام گذشته و یک سال دیگر نیز باقی مانده است. مدتی است که پیشنهادت خوبی از تیم‌های باشگاهی مهم دارم و امیدوارم با همکاری مسئولین امکان تجربه لیگ‌های مهم جهان برایم مهیا شود.

وی که در تیم جوان شده ایران نخستین حضورش در لیگ ملت‌ها را تجربه می‌کند، درباره این مسابقات گفت: لیگ ملت‌ها و تیم ملی بزرگسالان با مسابقات تیم‌های پایه بسیار متفاوت است. نخستین حضور برایم کمی سخت بود اما رفته رفته با تیم هماهنگ شدم و امیدوارم در ادامه نیز به بهترین شکل در خدمت تیم ملی باشم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز