جواد شیرزاد در گفت‌وگو با برنا

هدف جدید استقلال ارائه فوتبال زیبا خواهد بود/ ساپینتو به حواشی اهمیت ندهد

۱۴۰۱/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۵۲۲۰۵
هدف جدید استقلال ارائه فوتبال زیبا خواهد بود/ ساپینتو به حواشی اهمیت ندهد
مدافع چپ اسبق آبی‌ها درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران برای فصل آینده به صحبت پرداخت.

جواد شیرزاد، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره انتخاب ریکاردو سایپنتو اظهار داشت: حتما دوستان و مسئولین مربوطه بررسی کامل داشته‌اند و سوابق را مشاهده کرده‌اند که او انتخاب شده است. فوتبال پرتغال به دلیل تشابه فرهنگ و زبان همواره به برزیل اروپا مشهور بوده و آن‌ها همواره فوتبالی مبتنی بر تکنیک با رویکرد هجومی داشته‌اند. فکر می‌کنم استقلال هم امسال با هدف ارائه فوتبال زیبا می‌‌خواهد انتظار هواداران را برآورده کند. امیدوارم این انتخاب با دقت انجام شده باشد و استقلال نتیجه بگیرد.

وی درباره خلق و خوی سرمربی پرتغالی آبی‌ها افزود: شور و هیجان ساپینتو به عنوان یک مربی می‌تواند به استقلال کمک کند زیرا لازمه یک سرمربی است. عصیانگری؟ ساپینتو در تیم‌های متعددی کار کرده و قطعا با او در راه حضور در ایران صحبت شده و در جریان قرار گرفته که چگونه رویکردی داشته باشد. پیشتر در مصاحبه‌هایم گفته‌ام مجیدی چقدر سال گذشته پخته‌تر شد و ماحصلش هم قهرمانی بود. در تیم‌های پایتخت اگر تمرکزت به سمت حواشی برود موفق نخواهی شد. سایپنتو هم باید با تمام وجود تمرکزش روی مسایل نی باشد تا کارش ضربه نخورد.

وی درباره نقل و انتقالات تیم عنوان کرد: احساس می‌کنم بازیکنانی که نیاز بود جذب شوند جذب نشده‌اند. در میانه زمین این تیم هنوز مشکل دارد. در تیم فعلی فاصله نفرات اصلی و ذخیره زیاد است. آقای آجورلو پیشتر با من هم صحبت کرد و گفت دنبال هیاهوی رسانه‌ای برای نقل و انتقالات نیست و امیدوارم به همین ترتیب کم حاشیه پیش بروند.

501

چپ پای اسبق آبی‌ها درباره عملکرد بازیکنان در پست خود گفت: سال‌ گذشته سلمانی در آن پست نمایش خوبی داشت اما همچنان احساس می‌کنم استقلال به یک چپ‌پای کلاسیک نیاز دارد. سال‌های پیش در این پست نفراتی چون نیکبخت و قبل‌تر احدی بازی کرده بودند. استقلال همیشه در سمت است قدرتمند بوده و در سالیان اخیر سمت چپش به اندازه سمت راست قوی نبوده و به همین دلیل حس می‌کنم یک چپ پای کلاسیک به این تیم کمک خواهد کرد.

تحلیل شیرزاد از آینده این‌گونه بود: در حال حاضر چند تیم در بازار نقل و انتقالات فعال بوده‌اند. تیم‌هایی چون آبی‌ و قرمزهای پایتخت و گل گهر و سپاهان خریدهای خوبی داشته‌اند. مهم‌ترین مساله در فوتبال ایران عدم درگیری با حواشی است. اگر در فوتبال ایران از حواشی دور باشی و تمرکزت را روی کار بگذاری می‌توانی موفق باشی. درباره مدعیان قهرمانی البته باید صبر کرد و چند بازی اول را دید.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز