مهدی عطالو در گفت‌وگو با برنا

می‌خواهیم بازیکنان خوبی را برای پرسپولیس بسازیم/ در سایپا بدون باخت به قهرمانی رسیدیم

۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۰۹:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۵۳۳۳۸
می‌خواهیم بازیکنان خوبی را برای پرسپولیس بسازیم/ در سایپا بدون باخت به قهرمانی رسیدیم
سرمربی جوانان پرسپولیس تاکید کرد برای این فصل هدف گذاری مهمی را برای تحویل بازیکنان خوب به تیم امید و بزرگسالان پرسپولیس دارد.

مهدی عطالو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت حال حاضر تیم جوانان پرسپولیس اظهار داشت: برنامه های تمرینی و اردویی خوبی را پشت سر گذاشته و در فصل نقل و انتقالات 70-80 درصد از نیازها تامین شده است و آماده می شویم تا تیم خوبی را برای مسابقات روانه میادین رسمی کنیم.

وی تاکید کرد: سابقه حضور در تیم های پایه پیکان و سایپا را دارم و فصل قبل با نوجوانان سایپا بدون باخت قهرمان شدیم و شرایط به گونه ای شد که این فصل در خدمت پرسپولیس باشم. امیدوار هستم در پرسپولیس اتفاقات خوبی را با همکاران و بازیکنان تیم رقم بزنیم.

سرمربی جوانان پرسپولیس در مورد هدف گذاری با این تیم در فصل پیش رو گفت: اولویت اول ما بازیکن سازی و شناسایی و پرورش استعدادهایی است که می توانند در سال های بعد به تیم های رده سنی دیگر پرسپولیس تزریق شوند. این اتفاق در پیکان و سایپا رقم خورد و می خواهم این موضوع در پرسپولیس هم تکرار شود. در این بین تلاش می کنیم بتوانیم در کسب نتایج خوب هم با جوانان پرسپولیس موفق ظاهر شویم.

عطالو تصریح کرد: امیدوارم با کمک همکارانم در کادر فنی و بازیکنان خوبی که در اختیار داریم در این فصل بتوانیم شرایط و نتایج مناسبی را برای هواداران پرسپولیس رقم برنیم.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز