سرمربی تیم ملی بوکس: تورنمنت کویت تدارک مناسبی برای ما خواهد بود

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۵:۰۴:۵۹
کد خبر: ۱۳۵۳۳۸۵
سرمربی تیم ملی بوکس: تورنمنت کویت تدارک مناسبی برای ما خواهد بود
سرمربی تیم ملی بوکس با تأکید بر اینکه هر مسابقه‌ای به اندازه شش ماه تمرین شاگردانش را جلو خواهد انداخت، تورنمنت کویت را یک تدارک مناسب برای بوکسورهای ملی‌پوش دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا استکی درباره اعزام تیم ملی بوکس کشورمان به تورنمنت بین‌المللی کویت اظهار داشت: اصلاً دنبال نتیجه نیستیم و می‌خواهیم تدارک مناسبی برای رویدادهای پیش رو داشته باشیم و در این مسابقات نیز ترکیب تیم را در برخی اوزان تغییر دادیم. در این مسابقات دو بازیکن 18 ساله را اعزام می‌کنیم و تیم جوانی داریم. البته کار خروج از کشور مسلم مقصودی متأسفانه درست نشد و مجبور هستیم با شش بوکسور در مسابقات حضور داشته باشیم.

وی تأکید کرد: هیچ ترسی از اعزام تیم جوان ندارم، چون تیمی برای آینده بوکس ایران است. اگر از این مسابقات نیز دست پر برگردیم اتفاق خوبی است. این تورنمنت یک تدارک مناسب برای ماست و از آن بهره لازم را خواهیم برد. هر مسابقه‌ای به اندازه شش ماه تمرین ما را جلو خواهد انداخت و باعث خواهد شد تن بوکسورهای ما به تن بوکسورهای خارجی بخورد و خود را پیدا کنند تا در مسابقات آینده و مهم شرایط بهتری داشته باشند.

سرمربی تیم ملی بوکس تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که بچه‌ها را محک بزنیم. در ترکیب این تیم سجاد محمدپور، شاهین موسوی و طوفان شریفی بوکسورهایی هستند که در قهرمانی جهان با ما بودند، اما موسوی در ارمنستان و شریفی در ازبکستان همراه‌مان نبودند. سعی می‌کنیم در هر تورنمنت بچه‌ها را تغییر بدهیم. حسین میراحمدی، باقر فرجی و مصطفی ریگی نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت تا مشخص شود شرایط‌شان در مسابقه چگونه است. این نفرات نسبت به بوکسورهای دیگر کم تجربه‌تر هستند. میراحمدی با 18 سال سن برای اولین بار از کشور خارج خواهد شد و در این مسابقات می‌توانیم نقاط ضعف و قوت او و سایر بوکسورها را پیدا کنیم.

استکی در مورد غیبت دانیال شه‌بخش در تورنمنت کویت گفت: دانیال باید برای مسابقات کسب سهمیه در وزن 57 کیلوگرم مبارزه کند و اگر در این مسابقات نیز او را به این وزن می‌آوردیم و کاهش وزن داشت ضرر سنگینی می‌دید. حضور در وزن 63.5 کیلوگرم نیز برای او سنگین است.

وی ادامه داد: در این مسابقات علاوه بر شه‌بخش، مسلم مقصودی، میثم قشلاقی، ایمان رمضانپور، اشکان رضایی و سیاوش امیدی را نداریم، بوکسورهایی که روی آنها در سه چهار سال گذشته سرمایه‌گذاری کردم و رشد خوبی داشتند. این نفرات باید در آینده جای خود را دوباره بگیرند، چرا که دنبال ایجاد رقابت هستیم. حضور در تورنمنت کویت نیز برای نتیجه نیست و در پی تدارک مناسب با حضور 22 تیم حاضر در این رقابت‌ها هستیم.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان یادآور شد: هر چه بیشتر مسابقه بدهیم برای آینده ما بهتر است و حضور در هر رویداد اندازه شش ماه تمرین به ما کمک می‌کند. با حضور در مسابقات بدن بچه‌های ما به بدن بوکسورهای خارجی می‌خورد و در بازگشت نیز بوکسورهای جامانده در اردو مجدداً با این نفرات بدن به بدن می‌شوند و یک چرخه برای پیشرفت تیم ملی شکل می‌گیرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز