در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

عزیزیان: نباید انتظارات را از تیم ملی زیاد کرد/ از روز اول موافق حضور اسکوچیچ بودم

۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۵۳۴۱۳
عزیزیان: نباید انتظارات را از تیم ملی زیاد کرد/ از روز اول موافق حضور اسکوچیچ بودم
پیشکسوت فوتبال اعتقاد دارد تیم ملی در سایه حمایت و همدلی می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

سعید عزیزیان، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط لیگ برتر و ورود دوباره مربیان خارجی به چرخه مربیان تیم‌های باشگاهی اظهار داشت: به اعتقاد من حضور مربی خارجی در فوتبال ایران نمی تواند اتفاق بدی باشد به شرط اینکه این مربیان از جمله مربی های خوب دنیا باشند و تجربه حضور در تیم ملی کشورشان را داشته باشند در غیر این صورت ما مربیان داخلی مناسبی داریم که می توانند در فوتبال ایران شرایط خوبی را رقم بزنند.

وی در ادامه درباره وضعیت دروازه‌بان‌های لیگ برتر گفت: فصل قبل دروازه بان ها شرایط خاصی داشتند. به جز تعداد اندکی از آنها سایر نفرات چندان مطمئن ظاهر  نشدند. نیازمند این هستیم که در تیم‌های پایه آموزش ویژه دروازه بانی داشته باشیم تا وقتی دروازه بان به مرحله بزرگسالان می رسد شرایط خوبی را در تیمش داشته باشد. فصل قبل عملکرد سیدحسین حسینی در بین دروازه بان های لیگ از همه بهتر بود. 

مربی گلرهای سابق پرسپولیس و استقلال درباره اتفاقات تیم ملی و دراگان اسکوچیچ گفت: من از روز اول با حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی موافق بودم. او زحمت زیادی برای فوتبال ایران کشیده است. زمانی که شرایط نامساعدی داشتیم این مربی توانست نتایجی را رقم بزند که در نهایت آسان ترین و سریع ترین صعودمان به جام جهانی را شاهد بودیم. حالا هم باید همه از او حمایت کنند تا در جام جهانی شرایط خوبی برای تیم ملی رخ بدهد و دراگان بتواند با آرامش به کارش در تیم ملی ایران تداوم ببخشد.

501

عزیزیان درباره این که تیم ملی می‌تواند در جام جهانی شرایطی داشته باشد که برای اولین بار به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کند، گفت: توان فنی تیم مشخص است. نباید خودمان را گول بزنیم. تیم ما نفرات خوبی دارد و با این مهره ها کسب نتایج خوب و صعود به دور دوم  غیرممکن نیست اما نباید با فشار در این خصوص انتظارات را از تیم ملی بالا ببریم. باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا بهترین نتایج را در قطر به دست آوریم. جام جهانی آوردگاه مهمی است که تیم ملی نماینده 80 میلیون ایرانی در این رقابت ها محسوب می شود و امیدوارم نتایجی در قطر برای ما رقم بخورد که از فوتبال ما  در سراسر دنیا به نیکی یاد شود.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//  

نظر شما