عباس محمدی در گفت‌وگو با برنا

مربی خارجی هندوانه سربسته است/ سپاهان می‌تواند به روزهای اوج بازگردد

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۵۴۴۸۲
مربی خارجی هندوانه سربسته است/ سپاهان می‌تواند به روزهای اوج بازگردد
گلر اسبق سپاهان بر این باور است که امسال هم این تیم مانند سال‌های گذشته جزو یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

عباس محمدی، سنگربان اسبق تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به تغییر و تحولاتی که در کادر فنی سپاهان در مقایسه با دو فصل اخیر ایجاد شده اظهار داشت: محرم نویدکیا و همکارانش در فصل قبل تلاش زیادی برای کسب موفقیت داشتند اما در نهایت شرایط به گونه ای پیش رفت که تیم نتوانست نتایجی بگیرد که منجر به قهرمانی شود. این در حالی است که با پایان فصل و اتفاقات رخ داده در باشگاه در نهایت تصمیم بر این شد که سرمربی خارجی سکان هدایت سپاهان را برعهده بگیرد.

وی درباره اینکه مورایس و همکارانش تا چه حد می‌توانند در سپاهان موفق شوند، تصریح کرد: فوتبال ایران شرایط خاص خود را دارد و حضور مربیان خارجی با شرایط ویژه ای روبرو است. در فوتبال ما مربیان خارجی حکم هندوانه سربسته را دارد که نمی توان خیلی زود در مورد شرایط شان اظهارنظر و پیش بینی کرد.  به اعتقاد من زمان لازم است تا بتوان در مورد کادر فنی جدید سپاهان اظهارنظر دقیقی داشت.

محمدی در مورد شرایط سپاهان در نقل و انتقالات گفت: به اعتقادم بازیکنانی که به سپاهان آمده‌اند نفرات خوب و مهره هایی هستند که می توانند به تیم کمک کند. پارسال یکی از مشکلات سپاهان ضعف در ساختار دفاعی بود که به نظرم با جذب بازیکنان جدید این ضعف تا حدود بسیار زیادی برطرف شده است.

507

پیشکسوت سپاهان افزود: اساس جذب بازیکنان جدید در سپاهان روی تقویت خطوط مختلف این تیم بوده و در این زمینه اتفاقات خوبی برای سپاهان رخ داده و اگر نفرات جدید بتوانند خیلی زود با مهره های فصل قبل خود به هماهنگی برسد، اوج گیری دوباره سپاهان دور از دسترس نخواهد بود.

دروازه‌بان سابق سپاهان درباره پیش بینی خود از آینده سپاهان در فصل پیش رو و احتمال موفقیت این تیم گفت: هفته های ابتدایی برای همه تیم ها به خصوص مدعیان از اهمیت ویژه برخوردار است و سپاهان نیز از این قاعده مستثنی نیست. با کادر فنی جدید و تقویت خطوط مختلف سپاهان حالا نسبت به فصل قبل تقویت شده و می تواند امسال هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد. تاکید می کنم سپاهان همیشه جزو تیم‌های مدعی بوده و به اعتقاد من این مسئله در فصل جدید هم رخ خواهد داد. 

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز