سهراب انتظاری در گفت‌وگو با برنا

دیاباته می‌تواند گزینه خوبی برای پرسپولیس باشد/ سرخ‌پوشان تحت هر شرایطی مدعی قهرمانی هستند

۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۵۶۴۸۸
دیاباته می‌تواند گزینه خوبی برای پرسپولیس باشد/ سرخ‌پوشان تحت هر شرایطی مدعی قهرمانی هستند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شیخ دیاباته با فضای فوتبال ایران آشنا است و اگر به پرسپولیس بیاید می‌تواند به خط حمله تیم کمک کند.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شروع روند حرکتی نقل و انتقالات پرسپولیس را شروع فوق‌العاده‌ای دانست و اظهار داشت: جذب چند مهره با تجربه و طراز اول در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات باعث شد پرسپولیس شروع طوفانی داشته باشد اما این روند به یک باره فروکش کرد و متاسفانه یک سری از بازیکنانی که مدنظر گل محمدی بودند، جذب نشدند. نفرات جذب شده همگی نیروهای خوب و مستعد هستند اما پرسپولیس برای کامل شدن نیاز به حداقل دو بازیکن دیگر دارد.

وی در ادامه افزود: در خط حمله حداقل یک مهاجم می‌خواهیم ضمن اینکه در دفاع چپ نیز بازیکن مطمئن و باتجربه ای نداریم. شنیده ام در حال حاضر چند بازیکن جوان برای حضور در این پست انتخاب شده اند اما با توجه به نامشخص بودن وضعیت امیری پرسپولیس نباید در این مورد ریسک کند و باید یک دفاع چپ کلاسیک باتجربه را جذب کند تا به قول فوتبالی‌ها جنس مان برای قهرمانی در این فصل جور باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر جذب مهاجم جدید گفت: مهاجمان فعلی پرسپولیس به هیچ وجه بازیکنان ضعیفی نیستند و همگی از نفرات خوب سال های قبل این تیم محسوب می‌شوند اما باید برای کامل تر شدن تیم تمام احتمالات اما و اگرها را در نظر بگیریم. در فصل قبل پرسپولیس با مهدی عبدی، حامد پاکدل و عیسی آل‌کثیر فصل را شروع کرد که متاسفانه در میانه راه مصدومیت های گاه و بی گاه مهاجمان دست یحیی را در این زمینه بسته بود. این در حالی بود که با اضافه شدن تمیروف همه امیدوار بودیم در نیم فصل دوم شرایط در خط حمله بهتر شود اما او هم نتوانست انتظارات را برآورده کند. با این وجود ناگزیر هستیم مهاجمی را به خدمت بگیریم تا خط حمله را تکمیل کند. مهاجم جدید علاوه بر اینکه می‌تواند خیال مان را از بابت بالا رفتن قدرت تهاجمی تیم بالا ببرد، می‌تواند باعث ایجاد انگیزه و رقابت بیشتر برای مهاجمان فعلی شود تا اتفاق دو سر سود رخ بدهد.

انتظاری در خصوص اینکه نام شیخ دیاباته برای حضور در پرسپولیس مطرح شده به خبرنگار برنا گفت: اگر بخواهیم مسائل رنگی را در این موضوع کنار بگذاریم به نظرم شیخ دیاباته مهاجم با کیفیتی است و به درد پرسپولیس می خورد. زمان زیادی تا شروع بازی‌ها باقی نمانده و هر مهاجم خارجی جدیدی که بخواهد به جمع پرسپولیسی ها بپیوندد به زمان نیاز دارد با شرایط فوتبال، فرهنگ و شرایط کلی پرسپولیس هماهنگ شود اما با توجه به تجربه‌ای که دیاباته در مدت حضورش در استقلال در فوتبال ایران داشته از این جهت می تواند گزینه مناسبی برای پرسپولیس باشد. نمی دانم بالاخره شرایط پیوستن دیاباته به پرسپولیس مهیا می‌شود یا نه اما معتقدم این بازیکن گزینه خوبی است. مهاجمان خارجی دیگر حکم هندوانه سربسته را خواهند داشت، دیاباته مهاجمی سرزن و باهوش است و می تواند در پرسپولیس موفق شود اما این امتیاز برای جذب دیاباته وجود دارد که با فوتبال ایران و فصای تیم های پرطرفدار آشنا است.

205

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس درباره شروع سخت این تیم با قرعه کشی انجام شده برای لیگ برتر خاطرنشان کرد: به نظر من قرعه نمی تواند تاثیر زیادی در شرایط تیم ها داشته باشد. با توجه به تغییراتی که در تمام تیم ها ایجاد شده 2- 3 هفته ابتدایی برای همه تیم‌ها سخت است ضمن اینکه می‌توان امیدوار بود پرسپولیس با انرژی که از هوادارانش روی سکوها می گیرد، شروع پرقدرتی را داشته باشد.

وی در پایان در مورد آینده پرسپولیس گفت: این پرسپولیس به گونه‌ای بسته شده که در فصل جدید هیچ چیزی جلودارش نیست و شانس زیادی برای قهرمانی دارد. شخصیت پرسپولیس با قهرمانی و موفقیت خو گرفته است. وقتی سال قبل هواداران و حتی بازیکنان پرسپولیس پس از 5 سال قهرمانی متوالی در لیگ برتر با کسب عنوان نایب قهرمانی ناراحت می شوند نشان از این  دارد که پرسپولیس تحت هر شرایطی برای قهرمانی می جنگند. امیدوارم شرایط فراهم شود تا پرسپولیس با قدرت فصل را آغاز و روند خوبش را حفظ کند تا بدین ترتیب با کسب جام های متوالی دوباره موجبات خوشحالی هواداران را فراهم آورد. 

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز