در گفت‌و‌گو با برنا مطرح شد

نصرتی: پرسپولیس به گزینه‌های خارجی هم فکر کند/ اسدبیگی خرید ایده‌آلی است

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۵۷۲۶۱
نصرتی: پرسپولیس به گزینه‌های خارجی هم فکر کند/ اسدبیگی خرید ایده‌آلی است
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در خط حمله خود به یک مهاجم ششدانگ نیاز دارد.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آستانه آغاز لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در نقل و انتقالات بازیکنان خوب و موثری را جذب کرده و تقریباً در تمام خطوط به لحاظ کمی و کیفی از شرایط مطلوبی برخوردار است، تنها موضوع باقی مانده جذب یک مهاجم گلزن و ترجیحاً مدافع چپ پا است که باعث می شود این تیم با شکل و شمایل کامل تری پای به رقابت‌های این فصل بگذارد.

وی درباره حضور سینا اسدبیگی به عنوان خرید جدید سرخ‌ها در پرسپولیس تاکید کرد: اسدبیگی بازیکن خوب و با انگیزه ای است که می تواند به تیم کمک کند. زمانی که در تراکتور با ساغلام همکاری می‌کردم این مربی تاکید ویژه ای به جذب این بازیکن داشت. بازی های او را دیده ام و معتقدم این خرید می تواند به درد پرسپولیس بخورد. به نظر من انگیزه بالای اسدبیگی می تواند او را نیز در زمره خریدهای موفق پرسپولیس در این فصل قرار بدهد.

مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی درباره شرایط خط دفاعی هم افزود: پرسپولیس در خط دفاع نفرات خوبی دارد و ضمن آرزوی سلامتی کامل برای وحید امیری با بازگشت او مشکل دفاع چپ نیز در پرسپولیس حل می شود. در نقل و انتقالات اخیر دو دفاع چپ از تیم جدا شدند و حالا از این بابت نگرانی هایی وجود دارد ولی با توجه به ابزارها و داشته های فعلی امکان تغییر سیستم نیز برای پرسپولیس وجود دارد و با همین داشته ها در خط دفاع می تواند یکی از بهترین ساختارهای دفاعی لیگ را در فصل پیش رو ایجاد کند.

نصرتی با اشاره دوباره به لزوم جذب یک مهاجم ششدانگ و گلزن برای پرسپولیس گفت: با توجه به سبک و سیاق که پرسپولیس یحیی دارد و فوتبال مالکانه ای که اجرا می کند تیم نیاز به مهاجمی دارد که علاوه بر شم بالای گلزنی در حفظ توپ موفق باشد و بتواند در باکس حریف ضربات نهایی را بزند. با تمام احترامی که برای مهاجمان ایرانی قائل هستم در حال حاضر مهاجمی با چنین خصوصیات در بین گزینه های ایرانی وجود ندارد و پرسپولیس مجبور است به گزینه های خارجی هم فکر کند.

900

مدافع باتجربه سال‌های دور پرسپولیس و تیم ملی از 6 تیم به عنوان مدعیان قهرمانی در فصل جدید نام برد و در این خصوص تصریح کرد: بیشتر از چند تیم در طول نقل و انتقالات خریدهای خوبی کردند و همین مسئله می‌تواند آن‌ها را در زمره مدعیان قهرمانی بگنجاند. جز پرسپولیس، استقلال و سپاهان که همواره در سال‌های اخیر مثلث مدعیان قهرمانی را تشکیل می دادند در فصل آینده تراکتور، گل گهر و تا حدودی فولاد هم می‌توانند 6 ضلعی مدعیان قهرمانی لیگ برتر را شکل بدهند. البته در حال حاضر نمی توان پیش بینی دقیقی در مورد این موضوع داشت و با گذشت چند هفته از لیگ چهره تیم های مدعی بیش از پیش مشخص خواهد شد. حداقل 7 تا 8 هفته باید بگذرد تا شرایط دقیق تیم ها و توان شان برای ادامه حضور در کورس قهرمانی مشخص شود.

وی درباره قرعه کشی لیگ و حریفان تیم‌های مدعی گفت: تیمی که داعیه قهرمانی دارد نباید برایش مهم باشد که در چه هفته ای با چه تیمی بازی می کند. البته بازی های ابتدایی برای شکل دادن به شخصیت تیم در طول فصل خیلی مهم است ولی در نهایت همه تیم ها باید به صورت رفت و برگشت باهم بازی کنند و در این میان تیمی می‌تواند به خواسته هایش برسد که بهتر و با برنامه‌ریزی بیشتری بازی ها را یکی پس از دیگری با موفقیت از پیش رو بردارد و برای تک تک امتیازات آن برنامه دقیقی داشته باشد. 

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز