صالحی‌امیری: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کانون ایجاد نشاط اجتماعی است/ ناظمی: سفیران فدراسیون همیاران پلیس راهور هستند

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۲:۳۷
کد خبر: ۱۳۵۷۸۰۳
صالحی‌امیری: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کانون ایجاد نشاط اجتماعی است/ ناظمی: سفیران فدراسیون همیاران پلیس راهور هستند
آیین تجلیل از پیشکسوتان و معرفی سفیران ایمنی ترافیک موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیین تجلیل از پیشکسوتان موتورسواری و اتومبیلرانی ایران و معرفی قهرمانان این رشته به عنوان سفیران ایمنی ترافیک با حضور دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، روسای هیات های استانی و همچنین جمعی از پیشکسوتان عرصه داوری، مربیان و قهرمانان این رشته ورزشی، صبح امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از قهرمانان و نام آوران به عنوان سفیر ایمنی ترافیک معرفی شدند و حکم خود را دریافت کردند.

 همچنین توسط کمیته ملی المپیک جمعی از پیشکسوتان رشته موتورسواری و اتومبیلرانی تجلیل و تقدیر به عمل آمد. 

در پایان مراسم با اهدای لوح یادبودی توسط فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، از حمایت های دکتر صالحی امیری تقدیر و تشکر شد.

مازیار ناظمی در این مراسم اظهار داشت: آنچه که در روند پیشرفت موتورسواری و اتومبیلرانی صورت گرفته حاصل تلاش این خانواده است.آخرین اقدام با حمایت و همراهی وزیر ورزش و جوانان رخ داد که روشنایی پیست مجموعه ورزشی آزادی بعد از یک دهه کامل شد تا برای استفاده قهرمانان و جوانان در دسترس قرار گیرد.

وی یادآور شد: متاسفانه سالانه ۱۶ هزار کشته جاده‌ای داریم و در این تصادفات نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر مصدوم که میان آنان، ۱۰ درصد معلول می‌شوند.

رئیس فدراسیون افزود: در فدراسیون مجموعه غنی از قهرمانان و مربیان بی‌نظیر در کشور داریم که با توافقی که با پلیس راهور داشتیم قرار شد سفیران ترافیک را از میان کمیته‌ها و قهرمانان معرفی کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: باید بپذیریم که نسل جوان بیش از هر زمانی به نشاط احتیاج دارد و برای رسیدن به نشاط اجتماعی مستلزم احیای بسترهای لازم برای ایجاد تخلیه اجتماعی است که در این راه فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی عامل و کانون ایجاد این مهم است.

وی گفت: از همین جا اعلام می‌کنم که روزی به عنوان روز ملی فدراسیون در تقویم رسمی مشخص شود که در سراسر کشور همه هیئت‌های اتومبیلرانی و موتورسواری، از قهرمانان و پیشکسوتان در این روز تقدیر و تجلیل کنند.

وی ادامه داد: باور ما این است که فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به دلیل اوج نشاط‌ و هیجان‌آفرینی و قدرت تخلیه اجتماعی می‌تواند رقیبی برای ورزش فوتبال باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: سکویی ارزشمند است که در آن فضیلت و اخلاق وجود داشته باشد. وجه تمایز فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بقیه این است که روح بلندی دارد و انسان‌هایی در آن حضور دارند که جسور و از دل بزرگی برخوردارند.

رئیس کمیته ملی المپیک با اعلام این خبر که بنا داریم تالاری را به این فدراسیون اختصاص دهیم، گفت: در این تالار بنا داریم اشیا قدیمی، مدال‌ها، موتورها و خودروهای قدیمی را در یک تالار اختصاصی قرار دهیم تا دانش‌آموزان و دانشجویان و همه مردم بیشتر با فضای فدراسیون آشنا شوند.

انتهای پیام // 

نظر شما