رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان ایتالیا؛ سه ایرانی در نیمه نهایی

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۰:۱۰
کد خبر: ۱۳۵۷۸۰۸
رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان ایتالیا؛ سه ایرانی در نیمه نهایی
مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از ساعت 14 امروز (به وقت ایران) در شهر رُم ایتالیا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم امیرمحمد نوازی دور اول با نتیجه 6 بر صفر و ضربه فنی ریکاردو بونانو از ایتالیا را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی عظیم بردی آشیرگولیف از ترکمنستان با نتیجه ۱۲بر ۱ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۵۱ کیلوگرم محمد رضا اسدی پس از استراحت در دور اول استراحت، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر دانیل کارتیف از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر بایامان کریمبکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابراهیم الهی دور اول با نتیجه 10 بر صفر کایگه براون از نیوزلند را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل عبداله توپراک از ترکیه با نتیجه 7 بر 2 پیروز شد و به مرحله یکچهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر آقا گاسیموف از آذربایجان من را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم یونس شفیعی از ایران در دور نخست با نتیجه  4 بر 4 از سدبارتلومیج نوواکوفسکی از لهستان گذشت. وی در دور بعد مقابل ناریندر از هند با نتیجه 8 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، حذف شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم عرفان علیزاده در دور اول با نتیجه 8 بر 1 کانازاوا از ژاپن را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۲ از سد راوان موسایف از آذربایجان گذشته راهی مرحله نیمه نهایی شد.

انتهای پیام// 

نظر شما