پیام تبریک کاظمی‌پور پس از صعود تاریخی تیم ملی هندبال نوجوانان در رقابت‌های جهانی

۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۲۱:۵۳:۱۴
کد خبر: ۱۳۵۸۳۹۴
پیام تبریک کاظمی‌پور پس از صعود تاریخی تیم ملی هندبال نوجوانان در رقابت‌های جهانی
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و‌جوانان در پیامی صعود تاریخی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن پیام  کاظمی پور به شرح زیر است:

حضور مقتدرانه تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان، صعود تاریخی این تیم منسجم را به جمع 16 تیم برتر دنیا به همراه داشت تا در استمرار موفقیت های اخیر هندبال ایران بار دیگر دستاورد ارزشمند دیگری با محوریت دختران شایسته سرزمینم به ارمغان آید.

این اتفاق بسیار ارزشمند و صعود تیم پرافتخار هندبال بانوان ایران به عنوان اولین صعود به مرحله دوم مسابقات تیمی زنان قهرمانی جهان مایه مباهات بوده و شیرینی این افتخار آفرینی را به ملت غیور ایران اسلامی تبریک گفته از خداوند منان برای شیر زنان ورزشکار ایرانی در تمامی تیم های ملی صحت، سلامت و سربلندی  آرزومندم.

باعث افتخار است که مسیر موفقیت های بانوان هندبالیست ایران همچنان با سرعت طی می شود تا  توجه و تمرکز به فعالیت های ورزش بانوان در ایران اسلامی در یک بستر فرهنگی همچنان نمود ویژه ای را در جامعه جهانی به منصه ظهور برساند.

با تبریک صمیمانه بمناسبت این موفقیت ارزنده خداوند را شاکرم که دختران هندبالیست کشورم ثابت کردند شایسته هر گونه دفاعی در حق شرکت در میادین بین المللی از جمله بازی‌های کشورهای اسلامی که در روزهای آینده در ترکیه برگزار خواهد شد بوده اند.

مریم کاظمی پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز