واکنش صالحی امیری به انصراف تیم امید: قرار شد بگوییم به خاطر کرونا امکان حضور در مسابقات را نداریم‌

۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۱:۰۳
کد خبر: ۱۳۵۹۱۳۱
واکنش صالحی امیری به انصراف تیم امید: قرار شد بگوییم به خاطر کرونا امکان حضور در مسابقات را نداریم‌
رضا صالحی امیری در خصوص انصراف تیم امید از بازی های کشورهای اسلامی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایام شهادت امام حسین را  عرض تسلیت دارم. تنها راه نجات ما توسل به اهل بیت و اباعبدالله است. امروز شاهد بودید جمع بزرگی از پیشکسوتان حاضر بودند. ورزش ما داری تبار و هویت است. تلاش کردیم مجموعه خاطرات و دانش و تجربیات مدیران را ضبط و ثبت و تدوین کنیم‌.

وی افزود: تا امروز 70 جلد کتاب چاپ شده و اگر کرونا نبود 200 جلئد کتاب چاپ شده بود. این روند با شتاب ادامه دارد و امروز 31 اثر رونمایی شد. وقتی که یک پیشکسوت و دانشمند فوت می‌کند یک کتابخانه بزرگ می‌سوزد. نسل جدید و جامعه ایران باید بداند اگر ورزش ایران می‌درخشد به خاطر وجود انسان‌هایی بود که در شرایط سخت کام ملت را شاد کردند. تاریخ شفاهی سلسله‌ای از اقدامات ورزشی در مسیر توسعه ورزش است. همه اینها یک پیام دارد اینکه ورزش ایران بیش از هر زمان مدیون فرهنگ است و نیازمند عبور از شکوی قهرمانی به پهلوانی هستیم.

صالحی امیری در خصوص انصراف تیم امید از بازی های کشورهای اسلامی گفت: با میرشاد ماجدی در ارتباط هستم. اتفاقی که افتاد این بود که تست کرونای چهار نفر مثبت بود و امکان داشت افزایش تعداد مبتلایان وجود داشت. نکته دیگر این بود که تعدادی بازیکنان مصدوم هستند و در کنار ابتلای برخی به کرونا کار سخت شده بود‌. عدم همکاری باشگاه ها در مورد بازیکنان چالش سوم بود. در مسایل فنی مداخله نداریم و وظیفه حمایتی داریم. ما طی دو مرحله یک میلیارد به این تیم کمک کردیم و مسیر کمک و‌ حمایت از این تیم  ادامه دارد. همه رسانه‌ها و افکار عمومی و وزارت ورزش و کمیته کمک کنند تا این تیم جایگاه خود را پیدا کند.

وی تاکید کرد: در جایگاه کمیته می گویم در تقسیم کار وظیفه ما حمایت بود که انجام شد. برآورد هزینه ارزی و ریالی این تیم سه میلیارد بود و هزینه لباس و پرواز و اسکان انجام شد. حضور در مسابقات و بازی با تیم‌های آفریقایی مهم بود. با سرپرست کاروان صحبت شد و قرار شد بگوییم به خاطر کرونا امکان حضور نداریم‌. در بحث هزینه ها دنبال این هستیم که پول پرداختی را پس بگیریم. البته اگر امکان نداشته باشد پولی که پرداخت شده باز نمی‌گردد.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز