فاطمه مریخ: مقابل تیم میزبان برای پیروزی تلاش می‌کنیم

۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۵:۵۳
کد خبر: ۱۳۵۹۲۶۴
فاطمه مریخ: مقابل تیم میزبان برای پیروزی تلاش می‌کنیم
ملی‌پوش هندبال ایران پس از صدرنشینی در میان برترین گلزنان رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر جهان از تلاش برای پیروزی مقابل میزبان خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در برابر مقدونیه شمالی بتوانیم پیروز میدان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، فاطمه مریخ در خصوص دو دیدار ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان اظهار کرد: پیروزی برابر تیم ازبکستان را از قبل پیش‌بینی کرده بودیم و البته در برابر سنگال هم بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم.

وی افزود: پیش از مصاف با سنگال تصور می‌کردیم بازی بسیار دشواری داریم اما به خوبی برابر این تیم بازی کردیم و موفق شدیم با اختلاف پیروز میدان باشیم. در برابر مقدونیه شمالی میزبان مسابقات هم بازی دشواری داریم و همه تلاش ما پیروزی برابر این تیم اروپایی است.

مریخ در مورد موفقیت تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در راهیابی به جمع ۱۶ تیم برتر جهان نیز اظهار کرد: اتفاق بسیار خوبی برای هندبال ایران بود و ما توانستیم برای اولین بار به جمع برترین‌های جهان صعود کنیم.

 ملی‌پوش هندبال ایران در پایان خاطر نشان کرد: تجربه حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان تجربه خوبی برای من بود و بسیار خوشحالم که توانستم برای تیم ملی کشور موثر باشم. 

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز