مسعود زارعی در گفت‌وگو با برنا

جناح راست پرسپولیس مشکلی ندارد/ صرف خارجی بودن نمی‌تواند دغدغه سرخ‌پوشان را برطرف کند

۱۴۰۱/۰۵/۱۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۵۹۳۳۵
جناح راست پرسپولیس مشکلی ندارد/ صرف خارجی بودن نمی‌تواند دغدغه سرخ‌پوشان را برطرف کند
بازیکن اسبق پرسپولیس امیدوار است این تیم با جذب مهاجمی خوب بتواند پازل موفقیتش را در فصل جدید تکمیل کند.

مسعود زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات و برخی نگرانی‌ها در این زمینه اظهار داشت: پرسپولیس شروع خوب و طوفانی را در آغاز پروسه نقل و انتقالاتی اش داشت و توانست در مدت زمان اندکی چند مهره خوب را به خدمت بگیرد و حالا به نظر می رسد که این مسئله به نوعی انتظارات را از باشگاه بالا برده است. به اعتقادم پرسپولیس در حال حاضر به جز خط حمله در پست های دیگر مشکلی ندارد و امیدوارم تلاش مسئولان باشگاه در این زمینه به ثمر نشسته و به زودی شاهد حضور مهاجمی خوب در جمع پرسپولیسی ها باشیم.

وی درباره طولانی شدن روند جذب مهاجم برای پرسپولیس گفت: وسواس پرسپولیس برای جذب مهاجم به این دلیل بود که بتواند مهاجم خوبی به خدمت بگیرد چرا که صرف حضور یک مهاجم خارجی نمی تواند دلیلی بر شرایط خوب او باشد. در سال های قبل شاهد بودیم که برخی از مهاجمان خارجی که به فوتبال ایران آمده اند نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و بیشتر بار و خرج اضافه ای را برای فوتبال ما داشتند و به همین علت باشگاه با دقت نظر بالایی سعی دارد تا بهترین گزینه را از بین مهاجمانی که در لیست کادر فنی هستند را به تیم اضافه کند. مهاجم خارجی که به تیم پرسپولیس می آید باید از نظر فنی یک سر و گردن از مهاجمان خودمان بالاتر باشد تا بتواند به سرخ پوشان کمک کند. 

بازیکن راست پای پرسپولیس در سال‌های نه چندان دور اشاره‌ای نیز به حضور مهره‌های خوب در این منطقه داشت و افزود: پرسپولیس در فصل قبل با حضور رامین رضاییان در نیم فصل دوم توانسته بود در سمت راست شرایط خوبی را داشته باشد اما به هر دلیلی امکان ادامه همکاری با این بازیکن میسر نشد. در حال حاضر با جذب دانیال اسماعیلی فر  و حضور بازیکنانی مثل سیامک نعمتی و ... پرسپولیس در سمت راست مشکلی ندارد و در این منطقه نیروهای خوبی را در اختیار دارد. اسماعیلی فر یکی از بهترین بازیکنان فصل پیش لیگ بود که یکی از خریدهای خوب پرسپولیس در نقل و انتقالات محسوب می شود. به نظرم او می تواند نیروی خوب و موثری در سمت راست پپرسپولیس باشد.

109

زارعی درباره اینکه خریدهای جدید چقدر می‌توانند توانایی‌های خود را تکرار کنند به خبرنگار برنا گفت: بازی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و بعضی از بازیکنان نمی توانند در این گونه تیم ها خوش بدرخشند. مهدی شیری ستاره پیکان بود که به پرسپولیس پیوست اما در پرسپولیس نتوانست آن طور که باید و شاید رضایت ها را  جلب کند و حالا می بینیم که او در فولاد توانسته یکی از بهترین بازیکنان تیم باشد. همانطور که گفتم بازی در تیم‌های بزرگ به خصوص پرسپولیس سخت است و امیدوارم تمام خریدهای جدید بتوانند در فصل جدید نمایشی خوب و مثمثمری را برای این تیم داشته باشند.

مربی امید پرسپولیس با پیش بینی این مسئله که امسال لیگ سختی در انتظار همه تیم‌ها است، گفت: تیم های لیگ برتری امسال با جذب مربیان خارجی و بازیکنان خوب با قدرت وارد مسابقات می‌شوند و این مسئله می‌تواند رقابت را در فصل جدید زیباتر از قبل کند. ضمن اینکه بازگشت هواداران به سکوها می تواند اتفاقات خوبی برای تیم های پرطرفدار رقم بزند. تیم‌هایی مثل پرسپولیس که هواداران زیادی دارند از حضورشان بهره خواهند برد. فوتبال بدون تماشاگردر استادیوم ها روح ندارد و پیش بینی می کنم فوتبال جذابی را از همه تیم ها به خصوص تیم های پرهوادار مثل پرسپولیس شاهد باشیم.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز