حال خوب ورزش/ ۱۰

سجادی اصلا عملکرد بدی نداشته است/ در ماجرای ویلموتس مدیران پیشین نقش داشتند

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۵۹۷۳۹
سجادی اصلا عملکرد بدی نداشته است/ در ماجرای ویلموتس مدیران پیشین نقش داشتند
پیشکسوت استقلال نظرات خود را در خصوص شرایط استقلال، لیگ سال آینده و عملکرد وزیر ورزش و جوانان بیان کرد.

حمید واعظ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد. تا این لحظه تنها می‌توانیم بر حسب رزومه و اخباری که از او در شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم حرف بزنیم. هر زمان تیم به میدان رفت می‌توانیم او و سبک بازی اش را تحلیل کنیم. بنابراین باید تا شروع لیگ برتر و به میدان رفتن استقلال صبر کرد.

وی در ادامه در خصوص خوبی‌ها و بدی‌های این انتخاب افزود: شباهت فرهنگی؟ به لحاظ فرهنگی و اخلاقی می‌توان شباهت‌هایی پیدا کرد اما نمی‌توان از آن نتیجه کلی گرفت. همان‌طور که گفتم تا زمانی که تیم او به میدان نرود نمی‌تواند نتیجه قطعی گرفت که خوب است یا خیر. شور و حرارت ساپینتو مفید است؟ قطعا این ویژگی می‌تواند به او در مربیگری کمک کند. به هر حال ما ایرانی‌های هم انسان‌هایی پر شور و هیجان هستیم و این موضوع به سرمربی جدید استقلال کمک خواهد کرد.

آیا استقلال تیم کاملی شده؟ پاسخ پیشکسوت آبی‌پوشان اینگونه بود: استقلال نفراتی خوبی جذب کرده و می‌تواند موفق باشد. تنها مساله جذب یک جانشین برای حسین‌زاده مطرح است. او بازیکنی تاثیرگذار بود و باید جای این بازیکن در ترکیب اصلی پر شود. طبق شنیده‌ها اگر محبی که بازیکنی بزرگی هم است جذب شود می‌توانیم شرایط را مثبت ارزیابی کنیم. بهتر است مدیران تیم آبی‌پوش به جذب این بازیکن فکر کنند.

واعظ درباره مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم اظهار داشت: جز استقلال می‌توانم به پرسپولیس و سپاهان هم اشاره کنم. سپاهانی‌ها همیشه پرمهره بوده‌اند و حالا هم باید آن‌ها را مدعی بدانیم. مثل پرسپولیس. اما جا دارد از فولاد و گل‌گهر هم به عنوان دیگر مدعیان قهرمانی نام ببرم. این تیم‌ها در مجموع 5 مدعی اصلی فتح جام هستند.

بازیکن اسبق آبی‌ها در خصوص عملکرد حمید سجادی پس از یک سال حضور روی صندلی مدیریت ورزش ایران گفت: در ماجرای مارک ویلموتس مباحثی پیش آمده که قطعا متعلق به مدیران بالادستی پیشین است. شاید حتی مهدی تاج هم به شخصه مقصر اصلی نباشد. عملکرد حمید سجادی را اصلا بد نمی‌دانم و متوسط رو به بالا ارزیابی می‌‌کنم. او خودش از جنش ورزش است و باید به وزیر ورزش و جوانان هم زمان داد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز