پرویز برومند در گفت‌وگو با برنا

منتظر فوتبال پرشور و تماشایی از استقلال هستم/ به موفقیت آبی‌پوشان خوشبینم

۱۴۰۱/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۶۰۰۰۶
منتظر فوتبال پرشور و تماشایی از استقلال هستم/ به موفقیت آبی‌پوشان خوشبینم
پیشکسوت استقلال درباره حضور ریکاردو ساپینتو روی نیمکت این تیم و اوضاع آبی‌پوشان برای فصل بعد به گفت‌وگو پرداخت.

پرویز برومند، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در خصوص انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: فکر می‌کنم فوتبال پرتغالی‌ها و برزیلی‌ها به لحاظ تکنیکی و شور و حرارت شبیه به فوتبال ما ایرانی‌ها است زیرا یکی از مبناهای فوتبال ما احساس است و باید منتظر مشاهده چنین سبک فوتبالی از استقلال باشیم. هنوز کسی نمی‌تواند درباره او قضاوت کند اما می‌توان گفت او فوتبالی هجومی را دوست دارد و ترجیح می‌دهد دائما گل رد و بدل شود. چیزی که به نظرم مناسب بازیکنان ایرانی و تیم استقلال است.

وی افزود: شنیده‌های ما حاوی اخباری خوب از بازیکنان است که همه در حال پشت سر گذاشتن تمرینات جدی و خوب هستند. همه این اخبار خوب البته در حد شنیده‌ها است هرچند که امیدوارم صحت داشته باشد و با توجه به قرعه استقلال به موفقیت آبی پوشان خوشبینم.

دروازه‌بان اسبق آبی‌ها درباره اینکه در مقطع فعلی مربی داخلی برای این تیم مناسب بود یا خارجی گفت: نمی‌خواهم حالا درباره این موضوع صحبت کنم که مربی داخلی برای استقلال بهتر بود یا خارجی اما می‌توانم اعتقاد کلی‌ام را بگویم. معتقدم مربیان با کیفیت خارجی برای فوتبال پایه مفید است زیرا این مربیان به برنامه‌ریزی‌های بلندمدت اعتقاد دارند اما ما نه در سطح باشگاهی و نه در سطح ملی چنین کاری انجام نمی‌دهیم.

وی درباره بازی استقلال و سپاهان اظهار داشت: سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی است و استقلال اگر بتواند در اولین بازی فصل برنده شود گام مهمی برای موفقیت برداشته زیرا هم خودش 3 امتیاز گرفته و هم به حریف اجازه کسب امتیاز نداده است. دیگر مدعیان لیگ؟ مدعیان مانند همیشه هستند. استقلال، پرسپولیس و سپاهان مانند همیشه مدعی هستند و شاید به این نام‌ها باید گل‌گهر و فولاد را هم اضافه کنیم.

501

برومند اعلام کرد: در جریان کامل ماجرای نادری نیستم اما به نظرم اگر مربی موافق حضور او است، نادری جذب شود. طبق شنیده‌ها فکر می‌کنم خود او هم تمایل داشته باشد در استقلال بازی کند و امیدوارم او هم جذب شود.

پیشکسوت استقلال گفت: همان‌طور که گفتم ساپینتو به عنوان یک مربی پرتغالی به فوتبال پرشور و حرارت اعتقاد دارد و اگر از این ویژگی به خوبی استفاده کند و شرایط فراهم باشد می‌توانیم امیدوار باشیم استقلال دومین قهرمانی متوالی را هم به دست بیاورد.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز