حال خوب ورزش/ ۱۱

محمد پنجعلی: یک نفر نمی‌تواند برای حل مشکلات ورزش ایران معجزه کند/ اقدامات سجادی مثبت بوده است

۱۴۰۱/۰۵/۱۴ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۶۰۱۴۵
محمد پنجعلی: یک نفر نمی‌تواند برای حل مشکلات ورزش ایران معجزه کند/ اقدامات سجادی مثبت بوده است
پیشکسوت نام آشنای فوتبال معتقد است حل مشکلات زیربنایی در ورزش در یک سال رقم نمی‌خورد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به جلسه‌ای که اخیراً با مدیرعامل پرسپولیس داشته است، عنوان کرد: برنامه ریزی هایی که برای آکادمی پرسپولیس صورت گرفته را به اطلاع مدیریت باشگاه رساندیم. در این راستا استارت اصلی برنامه های ما از هفته آینده است که قصد داریم فعالیت خود را در سراسر ایران انجام دهیم و در نهایت با جذب نفرات نخبه و حضورشان در تهران و کار زیر نظر باشگاه بتوانند فعالیت فوتبالی آکادمیک خود را ادامه دهند.

وی در خصوص رده سنی فعال در این زمینه اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار است نفرات منتخب ما در تهران به فعالیت خود ادامه دهند، قرار است در رده سنی نوجوانان و جوانان فعالیت داشته باشیم چرا که در بحث نونهالان امکان زندگی مستقل در پایتخت وجود ندارد. ما امیدواریم بتوانیم کارمان را با حمایت باشگاه و مدیریت به خوبی ادامه و بتوانیم به معنای واقعی فعالیت آکادمی باشگاه را در جهت ساختن و پرورش نیروهای نخبه و تزریق آن به تیم بزرگسالان پرسپولیس پیگیری کنیم.

محمد پنجعلی درباره وضعیت کلی ورزشی در عرصه مدیریت و شرایط فعالیت و عملکرد دکتر حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان به خبرنگار برنا گفت: کار در وزارت ورزش و جوانان واقعا سخت است و مشکلات زیادی که ورزش در مسائل زیربنایی دارد به گونه ای است که یک نفر نمی تواند در زمان کوتاه برای حل همه مشکلات معجزه کند. متاسفانه از نظر زیرساخت با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم و این مسئله می طلبد مدیران رده بالای ورزشی در ایران با حمایت بیشتر دولت برای حل مشکلات برنامه ریزی کنند.

وی در ادامه درباره برخی مسائل در زمینه فوتبال که تا حدودی توسط وزارتخانه سجادی حل و فصل شده خاطرنشان کرد: در این یک سال ما کارهای زیادی را از وزارت ورزش و جوانان دیده ایم. در بخش فوتبال می توان به حل بخشی از مسائل مربوط به تبلیغات محیطی و خصوص سازی قسمتی از سهام پرسپولیس استقلال اشاره کرد. این موارد می‌تواند نکات مثبتی از مدیریت کلان ورزش ما در یک سال اخیر باشد. تاکید می کنم با توجه به مشکلات زیربنایی، پروسه حل کامل مشکلات طولانی است و در یک سال و دو سال نمی تواند برطرف شود و زمان زیادی را می طلبد.

کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس گفت: برای رفع مشکلات ورزش باید ارگان های مختلف حمایت های لازم را از مدیران کلان ورزشی داشته باشند و دست وزیر برای تصمیم گیری ها باز باشد. همانطور که اشاره کردم مشکلات زیربنایی ورزش به گونه ای است که تنها یک وزارتخانه نمی تواند آن را حل کند و دولت و مجلس باید در این زمینه وزیر ورزش و جوانان و همکاران را همراهی کنند تا بتوان به حل ساختارهای بیمار و نادرست در ورزش ایران امیدوار بود. 

انتهای پیام//  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز