احسان خرسندی در گفت‌وگو با برنا

مهاجم نگیریم به مشکل می‌خوریم/ به مدعیان می‌گویم پرسپولیس را فراموش نکنید

۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۶۰۴۱۳
مهاجم نگیریم به مشکل می‌خوریم/ به مدعیان می‌گویم پرسپولیس را فراموش نکنید
مهاجم اسبق باشگاه پرسپولیس بر این باور است سرخ‌پوشان برای فصل جدید دو مهاجم ششدانگ نیاز دارند.

احسان خرسندی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به تساوی  تیم جوانان پرسپولیس در بازی اول در رقابت‌های جوانان استان تهران اظهار داشت:  در این دیدار خیلی زود گل زدیم اما در ادامه نتوانستیم بازی خوب خودمان را ادامه دهیم، البته باید به این مسئله اشاره کنم که ساعت برگزاری بازی و شرایط خاص بازی در چمن مصنوعی به گونه‌ای بود که بدن بچه ها خیلی زود با افت روبرو شد و این مسئله باعث شد تیم فوتبال پارسیان در دقایق آخر مسابقه به گل برسد و بازی را به تساوی بکشاند.

وی در ادامه افزود: به عنوان اولین بازی قطعاً انتظارات کادر فنی برآورده نشد و توقع بیشتری از بچه ها داشتیم اما در بازی های فرسایشی لیگ بازی اول همیشه سخت است و امیدواریم بتوانیم در بازی های بعدی این نتیجه را جبران کرده و شرایط بهتری را در ادامه مسابقات رقم بزنیم.

مربی تیم جوانان پرسپولیس با ابراز رضایت از نقل و انتقالات تیمش و اردوی آماده سازی جوانان پرسپولیس تاکید کرد: نفرات خوبی را در فصل نقل و انتقالات جذب کردیم و قبل از شروع فصل اردوی خوبی را در گرگان پشت سر گذاشتیم. البته چند بازیکن در تیم ملی حضور دارند و این می‌تواند در طول فصل مشکل ساز باشد ولی تلاش می کنیم جایگزینان خوبی را برای نفرات در ترکیب اصلی داشته باشیم.

وی افزود: تلاش ما این است که جزو مدعیان باشیم و بتوانیم ضمن کسب رتبه خوب آلارم خوبی را برای تیم بزرگسالان داشته باشیم تا بازیکن مستعد را برای حضور در تیم آماده کنیم. تیم‌هایی مثل کیا، پیکان و ... جزو مدعیان رده های جوانان هستند ولی امسال این صحبت را با رقبا دارم که پرسپولیس نیز  در این فصل به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شده است.

خرسندی در خصوص وضعیت بزرگسالان و نقل و انتقالات تیم گفت: در فصل نقل و انتقالات نفرات خوبی جذب پرسپولیس شده اند و تیم از نظر مهره و فردی از سال قبل بهتر است اما خلا مهاجم برای تیم به شدت احساس می شود. با توجه به سیستمی که گل محمدی در پرسپولیس پیاده کرده این تیم دو مهاجم آماده نیاز دارد، اولی به عنوان مهاجم کاذب و مهاجم دیگر به عنوان مهاجم نوک و هدف. مهاجمان در فصل قبل نتوانست انتظارات را برآورده کنند و نیاز به تقویت پرسپولیس در خط حمله در فصل جدید کاملا احساس می شود. با این تفاسیر و با وجود نفرات خوبی که در پست های دیگر داریم اگر مهاجمان ششدانگی اضافه نشوند زحمات همه به هدر می‌رود و به طور قطع به مشکل خواهیم خورد.

بازیکن سال‌های نه چندان دور پرسپولیس پیش‌بینی جالبی از آینده پرسپولیس در این فصل داشت و در این خصوص خاطرنشان کرد: تغییرات همیشه نیاز به زمان دارد و پرسپولیس فصل جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. پرسپولیس شاید با توجه به تغییرات نتواند در شروع فصل شرایط ایده آلی داشته باشد اما توقع این است که در طول فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد. پرسپولیس سال های سال است که نامش جزو مدعیان است و همه توقع داریم این اتفاق برای پرسپولیس تکرار شود و تیم با کسب نتایجی خوب صدر جدول به خود اختصاص دهد.

خرسندی در پایان اشاره‌ای به بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن داشت و در این خصوص گفت: برای پرسپولیس همه بازی ها مهم است. در چند فصل اخیر همه دیده ایم تیم مهدی تارتار برای همه تیم ها حریف سرسختی است و امیدواریم پرسپولیس بتواند شروعی قدرتمند برای قهرمانی دوباره خود در لیگ برتر داشته باشد.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام// 

نظر شما