تکواندو قهرمانی جهان- صوفیه

ابوالفضل عباسی آخرین طلای ایران را به گردن آویخت

۱۴۰۱/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۳۶۱۱۲۶
ابوالفضل عباسی آخرین طلای ایران را به گردن آویخت
تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران با کسب مدال طلای سنگین وزن به کار خود در رقابتهای قهرمانی جهان خاتمه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، این دوره از مسابقات که سه شنبه یازدهم مردادماه با حضور 786 تکواندوکار از کشورهای مختلف به میزبانی بلغارستان در صوفیه آغاز شده بود، بعد از 6 روز رقابت تکواندوکاران بیش از 80 کشور دنیا، عصر امروز یکشنبه 16 مردادماه به اتمام رسید. 

امروز در روز پایانی رقابت های اوزان 68-  و 68+ کیلوگرم در گروه دختران و 78+ کیلوگرم در گروه پسران برگزار شد که تیم ملی در هر 3 وزن، نماینده داشت. نیوشا شادلو و الهام حقیقی از دست یابی به مدال بازماندند و ابوالفضل عباسی با غلبه بر حریفان و بدون از دست دادن حتی یک راند، توانست قهرمان وزن 78+ کیلوگرم شود.

در گروه پسران و در وزن 78+ کیلوگرم  «ابوالفضل عباسی» کار خود را با پیروزی 2 بر صفر مقابل «آمیت کومار» از هند آغاز کرد و سپس «پتروس آندرو» از قبرس را در 2 راند  پشت سر گذاشت و به دیدار یک چهارم نهایی رسید. در این مرحله عباسی در یک مبارزه نه چندان دشوار «آلتانگرل» از مغولستان را شکست داد و حریف «سرجیو ترویتینو» از اسپانیا در مرحله نیمه نهایی شد. وی این دیدار را با  نتایج 7 بر 2 و 13 بر 3  به سود خود خاتمه داد و به مبارزه پایانی راه یافت.

سنگین وزن شایسته کشورمان در دیدار برای کسب مدال طلا «لیو» از کره جنوبی را با نتایج  ( 14 بر 4 و 18 بر 8) شکست داد و آخرین مدال طلای کاروان ایران را تصاحب کرد.

تیم ملی ایران در پایان این دوره از مسابقات؛ موفق به کسب 6 مدال طلا و 2 نقره شد. سوگند شیری، مبینا نعمت زاده، ابوالفضل زندی، رضا کلهر، ابوالفضل عباسی و متین رضایی 6 مدال طلا و پرنیا سلمانی به همراه ساغر مرادی 2 مدال نقره برای تیم کشورمان کسب کردند.

رده بندی نهایی این مسابقات تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد. 

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز