بهادر عبدی در گفت‌وگو با برنا

پرسپولیس ثابت کرده متکی به فرد نیست/ حمایت از سرخ‌پوشان وظیفه ماست

۱۴۰۱/۰۵/۱۷ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۱۱۳۷
پرسپولیس ثابت کرده متکی به فرد نیست/ حمایت از سرخ‌پوشان وظیفه ماست
مربی تیم امید پرسپولیس گفت: در بازی اول دور از انتظار ظاهر شدیم اما با شکست در هفته اول ناامید نمی شویم و با قدرت رو به جلو حرکت می کنیم.

بهادر عبدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص اولین بازی تیمش در رده سنی امید ها در هفته اول رقابت استان تهران اظهار داشت: تیم ما با ۷۰ ۸۰ درصد تغییر نسبت به فصل قبل کار خود را در این فصل آغاز کرد و همیشه ایجاد هماهنگی برای چنین شرایطی زمان بر است. ما در بازی اول شرایط خوبی نداشتیم و در بازی یک طرفه روی یک کرنر و یک غافلگیری گل خوردیم و امکان جبران برای تیم وجود داشت ولی بی دقتی در ضربات آخر این شانس را از ما گرفت که بتوانیم گل خورده مان را جبران کنیم.

وی افزود: البته این یک بازی از سی بازی این فصل ما بود و به طور حتم در ۲۹ بازی آینده تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا بهترین عملکرد و نمایش را از خود ارائه نماییم.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد وضعیت حال حاضر تیم بزرگسالان اظهار داشت: متاسفانه امکان برگزاری اردوی پیش فصل برای پرسپولیس فراهم نشد و تیم در حالی برای شروع فصل آماده می شود که به اعتقاد من نیازمند جذب مهاجم گلزن است. تلاش مدیران و مجموعه باشگاه این است که این خلا به زودی پر شود. البته باید به این موضوع اشاره کنم پرسپولیس آنقدر بازیکن خوب و آماده دارد که می تواند این مشکل را با مهره های حال حاضرش حل کند اما ایده آل ترین شرایط این است که پرسپولیس بتواند با یک مهاجم خوب فصل را آغاز کند.

وی در خصوص ادامه تلاش ها برای تکمیل نقل و انتقالات تابستانی تاکید کرد: از نزدیک شاهد تلاش مدیران برای تمام تیم های رده های سنی پرسپولیس هستم و مطمئنم همه  ارکان باشگاه همسو به دنبال یک هدف هستند و به زودی این اتفاق برای پرسپولیس محقق می شود که بازیکن در مورد نظرش را در خط حمله جذب کند.

511

بهادر عبدی در خصوص شرایط کلی پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در سال های اخیر مهره های زیادی را از دست داده، بازیکنان بزرگی که جزو بهترین های ایران بودند اما پرسپولیس ثابت کرده که هیچ وقت متکی به فرد نیست. در حال حاضر تجربه نفراتی مثل امید عالیشاه، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و... می تواند به پرسپولیس کمک کند تا فصل را به خوبی آغاز کرده و با شرایط ایده آلی ادامه دهد.

عبدی در خصوص اینکه برخی انتقادات از شرایط فعلی پرسپولیس از سوی برخی پیشکسوتان و هواداران نمی تواند اتفاقات خوبی را برای تیم رقم بزند، افزود: پرسپولیس با حمایت پیشکسوتان و هواداران می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و این حمایت وظیفه همه ماست. متاسفانه فضای مجازی شرایط نامطلوبی را برای فوتبال ما ایجاد کرده و برخی از عزیزان برای بیشتر دیده شدن برخی از این انتقادات را مطرح می کنند که  این نمی‌تواند به نفع پرسپولیس باشد. صحبت من با بازیکنان و اعضای تیم این است که به صحبت های منفی توجهی نداشته باشند و با تمام قوا برای رسیدن به اهداف مشترک تلاش کنند. همه ما یک هدف مشترک داریم که موفقیت پرسپولیس است و امیدوارم این موضوع در فصل جدید اتفاق بیفتد.

عبدی در پایان گفت: حضور هواداران در بازی های این فصل می تواند برای پرسپولیس اتفاق بسیار خوبی باشد و به نظر من با انرژی مثبتی که از سکوها به تیم تزریق می شود وضعیت دگرگون خواهد شد.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//   

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز