سه جلسه تمرین تیم ملی در قونیه

۱۴۰۱/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۶:۳۵
کد خبر: ۱۳۶۱۳۰۷
سه جلسه تمرین تیم ملی در قونیه
​تیم ملی والیبال زنان ایران از زمان ورود به شهر قونیه تا امروز (دوشنبه 17 مرداد) سه جلسه تمرین بدنسازی و توپی در این شهر برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال زنان ایران برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می‌کند.

شاگردان الساندرا کمپدلی که روز شنبه 15 مرداد از استانبول راهی شهر قونیه شده بودند، روز چهارشنبه 19 مرداد در نخستین مسابقه خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برابر ازبکستان به میدان می‌روند.

تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین روز ورود به شهر قونیه یک جلسه تمرین بدنسازی برگزار کرد و در روزهای یکشنبه و دوشنبه 16 و 17 مردادماه نیز دو جلسه تمرین توپی یک ساعت و نیمه داشت.

البته زمان و سالن اختصاص یافته به تیم ملی والیبال زنان ایران شرایط مدنظر کادر فنی تیم را نداشت و با درخواست صدیقه اسلامی سرپرست این تیم، شرایط مدنظر کمپدلی برای تمرین ملی‌پوشان از سوی میزبان مهیا شد.

سرپرست تیم ملی والیبال زنان درباره تمرینات این تیم در شهر قونیه گفت: خوشبختانه تمام برنامه‌های تمرینی بر اساس نظر سرمربی انجام شده و بازیکنان نیز وضعیت خوبی از نظر سلامتی و انگیره برای شروع مسابقات دارند.

صدیقه اسلامی تصریح کرد: تیم ملی والیبال زنان ایران ساعت 16 به وقت محلی روز چهارشنبه 19 مرداد در نخستین مسابقه خود به مصاف ازبکستان می‌رود و دو جلسه تمرین دیگر تا نخستین مسابقه خود خواهد داشت.

وی درباره دلایل تغییر برنامه زمانی تمرین پیشنهادی از سوی کشور میزبان گفت: برنامه اعلام شده هم از نظر مدت زمان تمرین، هم از نظر ساعت برگزاری که ظهر بود و سالن تمرین، مورد پسند سرمربی نبود و به همین دلیل درخواست تغییر دادیم که با هماهنگی مدیر برگزاری مسابقات، مکان و زمان تمرین را تغییر دادیم. حتی درباره تعداد توپ‌های تمرین نیز تجدید نظر شد و 30 توپ برای تمرین تیم ملی در اختیار قرار گرفت.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز