در گفت‌و‌گو با برنا مطرح شد

یاسین سلمانی: مورایس نیاز به معرفی و تمجید ندارد/ به خاطر جام جهانی در سپاهان ماندم

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۶۱۷۷۹
یاسین سلمانی: مورایس نیاز به معرفی و تمجید ندارد/ به خاطر جام جهانی در سپاهان ماندم
هافبک سپاهان گفت: مورایس در همین مدت کوتاه هم تفاوت خود را با سایر مربیان نشان داده است.

یاسین سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص کادر فنی جدید سپاهان و کار زیر نظر ژوزه مورایس اظهار داشت: آقای مورایس اصلا نیازی به معرفی و تمجید و از این قبیل مسائل ندارد. او واقعا مربی بزرگی است و در تیم‌هایی بسیار بزرگ کار کرده. رزومه پربار او نمایانگر کیفیت او است. واقعا خوشحالم که ژوزه به سپاهان آمده است و می‌توانیم از توانایی‌های او استفاده کنیم.

وی افزود: بابت حضورش در اصفهان بسیار خوشحالم زیرا می‌توانیم از او نکات بسیار زیادی یاد بگیریم و پیشرفت کنیم. در مجموع چیزی جز کیفیت فنی او و دانش بالایش با توجه به گذشته اش نمی‌توان گفت و بی‌انصافی است اگر این رزومه زیر سوال برود.

هافبک جوان سپاهانی‌ها درباره اینکه آیا تفاوتی بین مورایس و دیگر سرمربی‌ها احساس کرده یا خیر عنوان کرد: مورایس در همین مدت کوتاه هم تفاوت خود را با سایر مربیان نشان داده است. ما متوجه این تفاوت کیفیت شده‌ایم و خودم می‌توانم به جرات بگویم او یکی از بهترین مربیانی است که به فوتبال ایران اضافه شده است. ای کاش بتوانیم چیزهای زیادی یاد بگیریم و از او استفاده‌ای بهینه کنیم.

501

سلمانی در خصوص وضعیت خود در سپاهان گفت: با سپاهان هنوز قرارداد دارم و به حضورم در تیم ادامه می‌دهم. در نقل و انتقالات صحبت‌های زیادی در خصوص جدایی من از سپاهان مطرح شد. پیشنهاداتی هم داشتم. هم تیم‌های داخلی خواستار حضور من بودند و هم چند پیشنهاد خارجی به دستم رسید اما تصمیم بر این شد که یک سال دیگر هم در سپاهان بمانم.

وی گفت: درباره آینده نمی توان اظهارنظر کرد اما پایان امسال همه چیز مشخص خواهد شد. ترجیح دادم به خاطر برگزاری جام جهانی قطر در سپاهان بمانم و در ایران به فوتبالم ادامه دهم. 90 درصد از دلایل مربوط به حضورم در سپاهان همین مساله است و می‌خواهم با درخشش در لیگ به تیم ملی برسم.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز