رضا ترابیان در گفت‌وگو با برنا

آرامش دوباره گل‌محمدی به نفع او و پرسپولیس است/ حسین‌زاده به یک شرط در بلژیک موفق می‌شود

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۶۱۸۳۳
آرامش دوباره گل‌محمدی به نفع او و پرسپولیس است/ حسین‌زاده به یک شرط در بلژیک موفق می‌شود
پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد خویشتن‌داری یحیی گل‌محمدی می‌تواند به نفع او و تیمش تمام شود.

رضا ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط این روزهای پرسپولیس در آستانه آغاز رقابت‌‌های لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس امسال در مقایسه با فصل قبل نفرات بهتری را به خدمت گرفت و در یارگیری موفق تر عمل کرد. پرسپولیس با جذب بازیکنانی خوب در رقابت با حریفانش در نقل و انتقالات موفق تر عمل کرده و تیم در حال حاضر تلفیقی از جوانان باانگیزه و نیروهای باتجربه را در اختیار دارد که در طول فصل می توانند به این تیم کمک زیادی داشته باشند.

وی با اشاره به تغییرات زیاد در ترکیب پرسپولیس در مقایسه با فصل قبل تاکید کرد: تغییرات زیاد در تیم ها می تواند برای آنها مشکل ساز شود اما به نظرم پرسپولیس با ایجاد هماهنگی بین نفرات جدید و قدیم می تواند این مشکل را برطرف کرده و با هماهنگی خوب و شرایط قابل قبولی فصل را آغاز کند. این پروسه زمان بر است اما یحیی گل محمدی و همکارانش تجربه لازم برای این کار را دارند.

مهاجم سال‌های قبل پرسپولیس در مورد خلا حضور مهاجم جدید در تیم تصریح کرد: همان طور که در خطوط دیگر پرسپولیس به خوبی تقویت شد در خط حمله نیز نیازمند تقویت بود که این اتفاق هنوز رخ نداده ولی امیدوارم به زودی این خرید برای پرسپولیس انجام شود. همه این تیم را با خاصیت هجومی اش می شناسند. پرسپولیس امسال به دنبال کسب نتیجه است و این موضوع مستلزم این است که در تمامی خطوط نفرات کامل را در اختیار داشته باشد، همانطور که گفتم امیدوارم به زودی قول مدیران پرسپولیس در خصوص حضور حداقل یک مهاجم خوب عملی شود تا پرسپولیس با تقویت خط حمله وارد فصل جدید شود.

ترابیان در خصوص کادر فنی این تیم به ویژه یحیی گل‌محمدی به خبرنگار برنا گفت: یحیی گل محمدی را از سال های قبل می شناسم. او در زمان بازی اش در میادین بازیکن آرام و باهوشی بود که این خصلت ها را در زمان مربیگری اش هم دارد. در سال های قبل شاهد بودیم که او سخت از کوره در می رفت اما مشکلات زیاد پرسپولیس در فصل گذشته این آرامش را از یحیی گرفت و در مقاطعی این موضوع به ضرر خودش و پرسپولیس تمام شد. امیدوارم گل محمدی با خویشتن‌داری بتواند از آرامش و هوش سرشارش در مربیگری استفاده کرده و از این جهت او را با آرامش همیشگی در کنار پرسپولیس ببینیم.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به حضور چند مدعی در این فصل از لیگ برتر در خصوص تیم‌هایی که در فصل جدید از شانس کسب عنوان قهرمانی برخوردارند چنین گفت: سال های متوالی است که تیم‌های مشخصی جزو مدعیان قهرمانی هستند و فکر می‌کنم امسال نیز این روند تکرار شود. پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد شانس های اول قهرمانی هستند. بعد از این تیم ها تراکتور را نیز از تیم هایی می دانم که برای موفقیت و قهرمانی در فصل جدید شانس دارد.

510

وی به نقش پررنگ هواداران در موفقیت‌های پرسپولیس تاکید کرد و افزود: هواداران می توانند نقش بسیار موثری در موفقیت های پرسپولیس داشته باشند. اصلی ترین وظیفه هواداران حمایت و صبر و آرامش است تا اعضای کادر فنی با بازیکنان خوب و مستعدی  که در حال حاضر مجموعه پرسپولیس را تشکیل داده اند بتوانند شرایط را برای موفقیت تیم هموار سازند. هرگاه هواداران پشت تیم بودند پرسپولیس توانسته در سخت ترین شرایط بهترین اتفاقات را رقم بزند.

در حالی که خبر حضور امیرحسین حسین‌زاده بازیکن فصل گذشته استقلال در لیگ بلژیک به گوش می‌رسد، ترابیان که سابقه حضور در استاندارد لیژ بلژیک را دارد در مورد انتقال بازیکن استقلال به لیگ بلژیک نکات جالبی را مطرح کرد. وی در این مورد گفت: فوتبال بلژیک فوتبال فیزیکی است که بازیکنان باید آمادگی لازم برای حضور در این نوع فوتبال را داشته باشد. شناخت زیادی از شرایط فنی و فوتبالی حسین زاده ندارم اما امیدوارم بتواند به عنوان یک ایرانی حضور موفقی را در لیگ بلژیک داشته باشد. البته یکی از مهم ترین مسائلی که می تواند نقش زیادی در موفقیت او در فوتبال بلژیک داشته باشد، بحث زبان و ایجاد ارتباط است. اگر حسین زاده بتواند در این زمینه خیلی زود راه بیفتد مشکل چندانی برای موفقیت در فوتبال بلژیک نخواهد داشت و می تواند جایگاه خوبی را در لیگ بلژیک به دست آورد.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز